10 januari

10 januari 2019 - Coolangatta, Australië

Verkwikkend weer op gestaan, wel wat beenkramp gehad vannacht. Maar we gaan weer op pad, nog 1889 km te gaan tot Melbourne. Waar we de camper inruilen voor een SUV. Dus we hebben nog 21 dagen daarvoor. Genoeg tijd om het lekker rustig aan te doen. We rijden eerst naar de Gold Coast. Daar zijn de blonde jongens op hun surfplanken op de hoge golven bezig met survend de branding te bereiken. Om dan weer op hun plank richting de golven te gaan. Het moet een waar hippy paradijs zijn. We gaan het zien. Aangekomen in het Surfers Paradise, zo heet de plaats ook nog. Wel heel druk hier en immense hoge torenflats, en heel veel surfplanken. En warm dat het is. Al lijkt het op de foto’s dat het heel mistig is. Wij rijden door naar Kyra. En weer een mooie plek gevonden. Nu eerst de was doen we hebben twee volle zakken. We krijgen hier maar 300 MB gratis WiFi dus de foto’s volgen morgen. Wij gaan lekker relaxen en wat plonzen in zee of in het zwembad, we zien het nog wel.

1. Els en Peter:
    10 januari 2019
    Zo te zien ziet het er in de steden heel schoon en netjes uit, zie geen graffiti, wel hoog allemaal die gebouwen, het strand is om te zoenen en die blauwe zee 😁😁 dank je wel voor een dagje gold coast 🤗