12 februari

12 februari 2019 - Normanville, Frankrijk

Weer een nieuwe dag met een verplaatsing. We gaan weer rijden naar we zien het wel. Stoppen wanneer de zon schijnt want het is hier huilen met grote tranen. Heel de nacht gegoten, en gelukkig droog in kunnen pakken. De weersvoorspelling is dat het na 11.00 uur droog wordt. En warempel het is zo, langzamerhand breekt de lucht en zien we blauwe stukken. We rijden richting Adelaide, om bij Handorf een oude Duitse nederzetting af te buigen naar Normanville. Aan de kust, en wat een geweldige plek, weer een mooie cabin, met een uitzicht op zee. Grandioos, blijven 2 nachten. Geluncht op 25 Meter afstand aan het strand, Dre had Paella en ik een overheerlijke kip snitzel  met kaas en tomaat. Dus vanavond gewoon lekker een boterham. Dan nog even naar de toeristische info. Daar krijgen we een leuke route door die we morgen kunnen doen. We zien onderweg een heleboel Kangaroos, maar helaas m’n camera ligt in de cabin op de oplader. Morgen maar op dezelfde tijd daar weer kijken.Toen nog lekker zitten bijkleuren met een roseetje in het zonnetje op ons plekje, tot 18.30 uur.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els en Peter:
    12 februari 2019
    Gm, (zucht) 😁 wat ziet het er toch allemaal schitterend uit.!!
    Hoe bevalt deze manier van reizen zonder caravan ? Een beetje regen heb je ook nodig om jullie (en ons) een groen en fris land te laten zien. Wie is de rummikub kampioen ?
  2. Lenette:
    Normaville....Frankrijk???😲
  3. Astrid Beukers:
    12 februari 2019
    Wat is het leven toch zwaar😉 Heerlijk om te lezen hoe jullie genieten. 👍🏻🍷☀️⛱😘
  4. Tilly van Dijk:
    12 februari 2019
    Ja ik vindt het geweldig om zo mee te genieten en wat een mooie huisjes hebben jullie steeds,,,genieten en groet van Tessa en Raoul,,ze komen Donderdag bij ons liefs xxx
  5. Fia en André van Wensen:
    12 februari 2019
    Lieve allemaal, het reizen zonder camper is zeker anders, je hebt je bed nu niet bij je en het is iedere keer weer spannend waar slaap ik nu. Maar desalniettemin wel aan ons besteed. De ene keer heb je een beter bed en mooiere omgeving dan de andere, maar tot nu toe valt alles mee. Je moet alleen iedere keer je koffertje het kleintje inpakken en vervoeren, en de koelkastspullen. Wel hebben we overal een koelkast en tv. We kijken hier nu het programma Merried for the first site, en gisteren zagen we Adam zoekt Eva in het Nederlands met Engelse ondertiteling. Heel raar om dan Endemol te zien staan op de aftiteling. Dus aan rummikubben komen we niet veel. Vandaag weer een heerlijke dag gehad met zon ik heb tenminste weer een rood hoofd. Groetjes aan Tes en Raoul! Dikke kussen voor eenieder die dit leest😘😘😘
  6. Fia en André van Wensen:
    12 februari 2019
    Eerst mijn excuus voor mijn Engels, ik las de tekst nadat ik hem geplaatst had nog eens door, en zag dat ik daarin wat foutjes had het programma heet Married at the first sight. Alleen iets anders in beeld gebracht, en iedere avond. Wel heel leuk om te zien.