16 februari

16 februari 2019 - Adelaide, Australië

Vandaag na het ontbijt richting Adelaide gereden, we hebben daar ons hotel wat voor maandag al gereserveerd was voor zaterdag en zondag bij geboekt. Kunnen we op ons gemak Adelaide bekijken. En zeker de omgeving. De Adelaide Hills worden ons door vele aangeraden. We zullen het gaan zien, en jullie kunnen het weer gaan volgen. Onze reis gaat nu aan het staartje beginnen, Adelaide, de trein naar Sydney, Sydney zelf bekijken en dan op het vliegtuig weer naar huis. Aankomst vrijdag 22 februari. Krijgen er ook wel weer zin in. 9 weken is toch wel een hele tijd, maar die hadden we wel nodig om al het moois te zien. Aangekomen in Adelaide kunnen we nog niet op onze kamer, onze spullen worden keurig wel allemaal op de kamer gezet. En wij zetten de auto in de garage en maken een rondje centrum. Daar zitten we trouwens midden in. Er zijn allemaal straat artiesten en het is mooi weer, maar je kunt overal in de schaduw lopen. We lunchen ergens iets, en lopen dan terug naar het hotel. En inderdaad alle spullen staan er keurig. Een erg mooie kamer op de 2e etage. We kijken uit op een binnen terrasje. Het is lekker koel op de kamer. Morgen gaan we wel zien wat we dan ondernemen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els en Peter:
    16 februari 2019
    Zijn nieuwsgierig om te zien hoe het jullie in de steden vergaat , en natuurlijk de treinreis !! Heel veel plezier 🤗🐨🍷🍸
  2. Martin & Maria Ebben:
    16 februari 2019
    Hoi Fia en André, mijn kwartje is ondertussen gevallen hoor! De steden zijn voor het laatste. Weer helemaal iets anders. Wat een mooie reis!
  3. Tilly van Dijk:
    16 februari 2019
    Heerlijk weer zo te zien,,hoelang duurt de treinreis? ook mooi en stopt deze ook nog wel onderweg zodat jullie eruit kunnen,,Of gaat deze rechtstreeks,,,,nog veel pleier en liefs van ons,,Groetjes nog van Tessa en Raoul..