17 januari

17 januari 2019 - Kiama, Australië

Vanmorgen vroeg opgestaan. Zaten na douchen al om 07.00 uur te ontbijten. De temperatuur is heerlijk nu, en deze camping zit voor vandaag vol, dus gaan we het op een camping hier naast proberen. Die staathoger en kijk je op zee. Maar omdat de temperatuur nu zo lekker is gaan we eerst een tourtje langs de kust maken. Tevens wil ik vermelden dat ik niet meer iedere keer tekst bij een foto plaats omdat als de WiFi het slecht doet, ik soms een uur bezig ben om ons  reisblog bij te werken. Ten vervele van Dre. Ik heb nu beter WiFi als op het andere terrein. Dus nu maar snel alles plaatsen. Morgen gaan weleer verder richting Batemans Bay. We kregen vanmorgen bij het drinken van een kop koffie in Kiama heel veel tips van de eigenaar wat we in onze roadtrip allemaal kunnen doen, en wat mooie plekken zijn. Erg aardig allemaal, en dat terwijl zijn terras vol zat. Ze nemen alle tijd. Hij vertelde tevens dat aan de overkant van de weg een gevaarlijke slang zat, Dre ging nog kijken voor een foto, maar volgens een ranger zaten er daar meer en die kruipen de dijk in. Jammer geen foto. Met dat Wild bij ons schiet het ook niet op, blijven we zelf maar wild doen, nou ja, veels te warm voor. Vanmiddag  heerlijk in de schaduw op een bankje met uitzicht op een Bay aan de rand van de camping die boven op de rotsen ligt gezeten De Bay watch met een drone bekijkt of er geen haaien of dolfijnen zitten. Dit keer niets, jammer leek ons wel spannend zo hoog op de berg het  te bekijken.

1. Peter en Joyce:
    17 januari 2019
    Wat een prachtige foto's weer!
  2. Els en Peter:
    17 januari 2019
    Gm , in de ochtend bij ons vaste prik , na het ontbijt eerst jullie reisverhaal lezen en kwijlen bij alle mooie foto,s , wat is het daar toch mooi !! , hier regen en het gaat kouder worden 😂 geniet ze en toch morgenochtend !!
  3. Tilly van Dijk:
    17 januari 2019
    Ja wij genieten in de morgen met een bakkie ook erg van de foto;s en reisverhalen,,,Wat ziet alles er toch mooi uit en heerlijk weertje toch...heel veel plezier en tot het volgende verhaal,,liefs van ons xx