18 januari

18 januari 2019 - Batehaven, Australië

Vanmorgen om 08.40 vertrokken naar Batemans Bay. Weer een schitterende weg. Door kleine stadjes en grote natuurparken heen.Wij staan er versteld van dat het met die warmte zo mooi groen blijft. Het is nu al 27 graden. Naar mate de dag voor vorderde werd het op z’n hoogst 33 graden. In Batemans Bay aangekomen, gaan we op zoek naar een camping, er zitten er hier genoeg. Bij de tweede is het raak. We hebben weer een site  ensuite, dat is met eigen douche en toilet. Zelfs een wit badstof matje voor je voeten. We gaan zo de zee in, hier niet van die hoge golven, dus lekker om af te koelen. Maar  bij de camper zitten we onder de luifel, vlak aan zee. Dus met het windje is het lekker. Maar eerst maar een boterhammetje eten, en dan plonzen. Moet ook nodig een wasmachientje draaien. Ik heb nog 1 schone onderbroek. We blijven hier twee nachten, en kijken vanmiddag wat hier allemaal te zien is. Ik heb per mail geinformeerd over een rivier cruise met lunch, voor morgen. Ik doe alles per mail daar we geen Australische phone hebben, en bellen via de KPN is dan heel erg duur. En met de goeie WiFi hier is mailen makkelijker. Ook beter te volgen want dat Australische Engels is soms erg moeilijk te verstaan. We zullen het afwachten of het lukt.