1na laatste dag

27 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Vandaag niet zoveel zon, het heeft vannacht geregend en geonweerd. Met de buik gaat het beter, al eet ik nog heel voorzichtig. Wel jammer met al die geweldige keuzes aan het ontbijt, lunch en dinner buffet. Het dient 1 ding, m’n afval doel blijft nu op gewicht, nou ja ik verlies gewicht.

We zitten weer op het strand, met een lekker windje, de temperatuur is heerlijk. Maar weer lezen, puzzelen en mensen kijken, stukje wandelen en zwemmen. Heel vervelend allemaal. Vrijdag terug naar huis, we moeten al om 04.30 uur bij de receptie staan, de taxi brengt ons dan naar het vliegveld. Dat wordt een heel kort nachtje. Naar huis na zo’n buikloop daar  heb ik er nu wel zin in.

En dan weer uitkijken dan de volgende vakantie in Januari. 3 januari vertrekken we voor 10 dagen naar Gambia om daar met de kinderen ons 50 jarig huwelijk te vieren. Dus ik denk dat dit ons laatste blog is. Tot de volgende serie!

1. Els en Peter:
    27 november 2019
    Geniet ze nog en een hele goede reis terug.
  2. Leonie Leunisse:
    27 november 2019
    Geniet nog even dan. Gelukkig dat het beter gaat want vliegen als je je niet lekker voelt is ook niet fijn. En Fia dat afvallen blijft een strijd die nooit ophoudt. Veel plezier nog, goede vlucht naar het koude kikkerlandje en och het is zo januari. We horen het dan wel weer en leuk hoor met de kinderen zo'n feest te kunnen geven. Koesteren. Dikke warme knuffels van ons.
  3. Els:
    27 november 2019
    Was leuk om jullie reis op deze manier te volgen , ook de foto’s waren prachtig
    Goeie terug reis !
  4. Martin & Maria Ebben:
    27 november 2019
    Hoi André en Fia, ik vond het weer superleuk om al jullie avonturen te volgen. Geniet nog van jullie laatste dagen en kom weer veilig terug thuis! Ik kijk nu al uit naar je volgende blog, Fia!
  5. Tilly van Dijk:
    27 november 2019
    Ja echt heel leuk om jullie te volgen hier en hebben genoten van de mooie verhalen..goede reis naar huis en nog even genieten..Op naar de volgende reis..Gaan graag weer mee.liefs van ons