24 januari

24 januari 2019 - Lakes Entrance, Australië

Vannacht heeft het geregend en nu is het 19 graden, dus lekker opgefrist.Vandaag gaan we weer naar een andere staat, te weten Victoria. Naar de plaats Lake Entrance. Van daaruit kun je nl heel goed de Ninety Nine Beach. Ik las ook dat er top zeevis restaurants waren. We gaan het weer zien. Dat we hier veel vis eten, is niet abnormaal, op de campings komen er aan het eind van de dag de visboeren hun vis verhandelen. Van kreeften krabben en oesters. Heerlijk! Onderweg weer het bekende kopje koffie bij een Bakery en gelijk brood en eieren meegenomen. We hebben al honderd kilometer door een park gereden en wat kom je tegen een stuk of 10 auto’s we zien alleen bomen. En dat op de Princes Highway. Het is een weg met verschillende hoogtes, zo zit je boven de boomtoppen. En zo slinger je weer naar beneden. Van rode tot oranje aarde kleuren, het is weer schitterend. De zon schijnt ook al weer en dan is het weer 25 graden. Rijden we onderweg ook bijna een wombat dood, zat aan de kant van de weg. (Zie foto)Camping ook weer gevonden. Maken eerst een ritje in de buurt en stoppen bij het info bureau voor nieuwe folders van campings in Victoria. Tevens zag ik een leuke boottrip naar de dolfijnen, en dat is dolfijn! Waarschijnlijk ligt het aan ons, weer niets gezien, wel hele mooie huizen en boten van Ridge of Fame from  Australië verder was het heerlijk op de boot.