Vrijdag 20 maart

19 maart 2020 - Sanur, Indonesië

We hebben vannacht voor ons, bericht gekregen  over de terug vlucht. (zie onderstaande mail.)
Hallo Fia en Andre,
Zojuist hebben wij van Silverjet vernomen dat zij van Singapore Airlines zwart op wit bevestigd hebben gekregen dat de terugvlucht is gewijzigd naar aanstaande zondag 22/03 zonder extra kosten.

Reisschema:
Zondag 22/03 Denpasar-Singapore SQ 947 20.15-22.55 uur
Zondag 22/03 Singapore-Amsterdam SQ 324 23.55-06.45 uur (aankomst maandag 23/03)

U hoort ter plaatse van de lokaal agent de details over de transfer. Deze is door Silverjet al omgeboekt.

Morgen ontvangen wij van Silverjet nog een mail met daarop tevens het reisschema. Ze krijgen van Singapore Airlines nog te horen of we al stoelnummers krijgen. Deze ontvangt u dan nog van ons.

Groetjes en alvast veilige terugvlucht,

Diana Groenendijk-Ophuis
Reisbureau Medewerkster

Fijn Diana dat het gelukt is, kunnen nu nog 3 dagen vitaminen D op doen, door van het zonnetje te genieten, zullen we nodig hebben voor in Nederland.

1. Bertus:
    Goede reis
  2. Loes:
    20 maart 2020
    Geniet er idd nog even van. En goede terugreis
  3. Klaas laan:
    20 maart 2020
    Goede reis geniet van het zonnetje en de hartelijke groeten aan de lieve medewerkers van de Hyat club
  4. Tilly van Dijk:
    20 maart 2020
    Dan toch nog even genieten daar samen en dan veilig weer naar huis..Jammer dat het zo moest lopen..Goede reis wel thuis
  5. Martin & Maria Ebben:
    20 maart 2020
    Lieve Fia & André, nou dat is me ook wat. Nu vind ik al je verhalen over Bali in de map Ongewenste Mail! Ik snapte het al niet helemaal. Omdat wij ook onderweg waren in Nederland is het verder ook een beetje aan mijn aandacht ontglipt. Jammer dat er zoals ik het begrijp een abrupt einde komt aan jullie mooie reis. Wij wensen jullie een veilige reis terug naar Nederland en blijf vooral gezond. Met liefs ❤️
  6. Dhaman:
    Beste Fia en Andre