50 jaar

7 januari 2020 - Serrekunda, Gambia

Wat een verrassing, we kwamen onze kamer uit, en daar stonden ze allemaal, heel de boel versierd, met vlaggetjes, bloemen gouden deur slinger en een bord met 50 jaar getrouwd. Allemaal rozenblaadjes over ons heen. Super hoor zo’n ontvangst door onze aanhang.

Toen naar het ontbijt, ook daar een ontvangst, we werden getrakteerd met een mooie taart. Met onze namen erop. En gefeliciteerd met jullie trouwdag en kaarsjes met 50 er op.komen we terug in onze kamer hangt er een rol wc papier ook met een bruidspaar erop, nog een verrassing van de kids. Het houd niet op.

Na het ontbijt naar de craft markt. Kreeg een mooie blouse cadeau van Elisabeth. Haar ken ik al zo’n 10 jaar. Zij heeft toen mijn tas gemaakt, waar ik vergeten was mijn telefoon uit te halen, toen ik mijn tas ging ophalen vertelde ze van mijn telefoon, maar ze zei erbij, onze huid is van een andere kleur, maar ons hart is hetzelfde. Sindsdien gaan we altijd langs bij haar. Sebastiaan en Lenet hebben de souveniers voor thuis bij haar gekocht. Met heel veel korting.  En nu naar het strand!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cees:
    7 januari 2020
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog veel plezier groetjes Cees en Yvon
  2. Ria en Dries:
    7 januari 2020
    Een hele dikke proficiat met jullie jubileum !!
    Veel plezier met de familie 👌💕🌻🥂🍾
  3. Cees en Ida:
    Top, gefeliciteerd Fia en Dré! Op naar de 100! Cees en Ida
  4. Els en Peter:
    7 januari 2020
    Hoi hoi falderalderie, 50 jaar in het trouwbootje 🛥, van harte gefeliciteerd, wij nemen er een serveza en een vino op. 🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎊🎊🎊
  5. Astrid Beukers:
    7 januari 2020
    Hallo, hallo heb mijn felicitatie 💐ed in je vorige reisverslag geschreven , maar alsnog .... wat een super dag 😊 en natuurlijk nog vele jaren samen om nog meer mooie reizen te maken.😘😘
  6. Regien:
    Van harte gefeliciteerd