7 januari

7 januari 2019 - Noosaville, Australië

Vandaag om 08.00 uur weggereden bij Hervey Bay om door te gaan naar Tewantin 160 km, helaas camping vol, geen nood, genoeg andere opties. En we komen uit in het plaatsje Noosa, en in het gelijk namige caravan park. De laatste plek tussen de palmbomen. Tussen Zwitsers en Duitse jongeren. Hier hebben uitgezocht waar we morgen heen gaan. We willen naar Brisbane, om daar zo dicht mogelijk bij het centrum te zitten, is dat best een puzzel. Dan kunnen we nl makkelijk openbaar vervoer pakken. Een camping gevonden, en bij de receptie hier gevraagd deze voor 2 nachten voor ons te boeken. En gelukt! Het is trouwens onze 49 ste trouwdag vandaag. Dus Dre heeft voor vanavond een taxi geregeld om in het dorp aan de rivier wat te eten, want dit moet natuurlijk gevierd worden. We hebben hier ook free WiFi 500 MB per dag. Nou met die foto’s plaatsen van dat reisblog zit je er zo doorheen. En we willen ook de krant graag downloaden. We willen wel bij blijven.Dat is iedere dag even rekenen vwb de tijd. Wanneer het in Nederland ochtend is, kunnen wij dat bij ons in de late middag pas doen.

1. Els en Peter:
    7 januari 2019
    Van ons hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag, nu op naar de 50!!! maar dat gaat zeker lukken als jullie zo door blijven gaan, dan halen jullie zeker er nog een hoop jaren bij ,geniet ze : dikke knuffel van ons
  2. Harry:
    7 januari 2019
    Gefeliciteerd hoor met jullie trouwdag!
    In Noosa al bijna voorbij, maar hier begint ie net,
    en hier geldt de wettelijke termijn haha.
    Noosa Head is een paradijsje! Prachtig!
  3. Peter en Joyce:
    7 januari 2019
    Gefeliciteerd! En wat n prachtige foto's.
  4. Cynthia:
    7 januari 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  5. Tilly van Dijk:
    7 januari 2019
    Van harte met jullie trouwdag en speciaal daar in dat mooie Australie te mogen vieren samen in goede gezondheid,,Proost lieve mensen en goede door reis. liefs van ons xx
  6. Anita:
    Proficiat!!!!
    Het is vast nooit zo warm geweest op jullie
    trouwdag!!💐🍾😘😘