7februari

7 februari 2019 - Portland, Australië

Vandaag met wat miezerig weer naar Portland gereden, zo’n 75 km. Onderweg nog een natuurpark doorgereden. Met de hoop wat wild te spotten. We denken het is maar 19 graden dus dat zou goed kunnen lukken. We zien wild 4 emoes, grote vogels. Maar weer geen kangaroes. Op het park waar ons huisje staat verteld de eigenaar Nora dat er op het park ook koala’s zitten en Ha hoor heb er al 1 gezien. Ze moeten in de schemering bij de toilet gebouw rondhangen. Gaan we zien vanavond. In de middag gaan we een rondje boulevard doen. Kijken naar zeehonden, maar die vinden we niet. Willen in een cable train maar achteraf maar goed, want die route rijden we nu zelf, gratis. Vanavond kekker uit eten. We zien een bij de haven hoe er vrachtwagens ontladen worden, die gaan helemaal schuin op een helling om zo te ontladen 3 tegelijk. Spectaculair!

1. Tilly van Dijk:
    7 februari 2019
    Zo zo stelletje levensgenieters,,,groot gelijk genieten nu het nog kan,,Mooi die grote vogels om te zien. Het weer is nu niet zo erg warm meer he,,,is wel fijn om dan dingen te gaan ondernemen. Nog veel plezier en liefs van ons xx