Beetje onwel

25 november 2022 - Serrekunda, Gambia

Vannacht allebei een beetje lopen spoken, we zijn verkouden, en ik ben aan de diarree en Dre moest vanmorgen spugen. En dat was niet van een kater, zoveel drinken we niet. Dus vanmorgen maar aan de thee, en geen ontbijt. Ik drink Guave thee, gemaakt van de guave blaadjes die de locals hier drinken tegen de diarree. Vorig jaar heeft Elisabeth een vrouw van de craft market deze voor mij geplukt. Ik heb ze gewassen en gedroogd, en dat helpt uitstekend. Daar kan geen Imodium tegen op. Dus maar even droge kaakjes, en thee en geen ander eten vandaag. Of misschien een beetje fruit. Het is gelukkig een bewolkte dag, dus dat zonnetje kunnen we nu wel even missen. Hopelijk voelen we ons morgen beter, want het gezin komt weer voor een dagje strand. Vingers cross.

1. John:
    Beterschap
  2. Tilly van Dijk:
    25 november 2022
    Heel veel sterkte samen..even rust nemen..morgen komt het goed..
  3. Bertus:
    Beterschap sterkte
  4. An:
    Veel beterschap
  5. Ingrid Pieters:
    25 november 2022
    Beterschap hoor… even plaats rust!
  6. Loes:
    25 november 2022
    Vervelend voor jullie allebei. Lukt het nog wel om met een drankje op een terras voetbal te kijken?
  7. Harriëtte:
    25 november 2022
    Oei, dat is niet zo fijn. Beterschap ❤️‍🩹 voor jullie beidjes.
  8. Fia en André van Wensen:
    25 november 2022
    Voetbal kunnen we hier op de kamer kijken. In het Engels. Maar ook op iPad en telefoon met WiFi met CanalDigitaal. En dat vinden we leuker.
  9. Els:
    Oei even oppassen dus , beterschap ❤️‍🩹