Caring for mobility

28 november 2022 - Serrekunda, Gambia

Vandaag niet naar een andere kamer, ivm het douche water wat niet weg liep. Het is gerepareerd volgens hun, we gaan het straks als we gaan douchen ervaren. Ook is de rolstoel en de rollator opgehaald door Caring for mobility. Als we in de toekomst meer hulpmiddelen voor gehandicapten hebben, dan kunnen we dat bij Bennie helpt Gambia inleveren, en mag het gratis mee in hun container. Iedereen die iets heeft kan contact met ons opnemen, dan komen we na afspraak bij je ophalen. Wat doet die organisatie goed werk hier, en dat willen we graag ondersteunen.

Vandaag was het ook weer bloedje heet, Dre had na twee dagen zich goed gevoeld te hebben weer diarree. Ik heb alleen nog last van een schorre stem, en geen eetlust. Dus maar veel drinken, bouillon, boabab sap, thee en water. En wat fruit eten. En dat is plenty hier. Komt goed hoor, tussentijds genieten we er ook nog van. De dames van de kamer schoonmaak zijn heel lief voor ons, versieren het bed en brengen drankjes.

1. Tilly van Dijk:
    28 november 2022
    Hoi ik zou ook niet te veel fruit eten..Is niet goed voor de darmen.Iets van krakers en thee..Jammer hoor..Maar komt vast goed..veel plezier
  2. Harry:
    28 november 2022
    Caring for mobility, wat een goed doel om de gehandicapten daar weer een beetje beweging en een stukje leven terug te geven. En jullie helpen daar aan mee!👍🏻 Nog fijne dagen!
  3. Hans en Annemieke:
    28 november 2022
    Wat vervelend nu weer.☹️ Beterschap gewenst en hopelijk morgen ietwat opgeknapt.