Dag Sevilla

24 april 2022 - Sevilla, Spanje

Nieuw verhaal

Vanmorgen vroeg opgestaan, omdat we de bus van 08.30 naar Sevilla wilde halen. Het was wat mistig, maar zodra we in Sevilla aan kwamen was de mist opgetrokken. De zon is er nog niet dus toch maar lange broeken vandaag. Bij het eindpunt van de bus was ook de opstap van de opp and off bus. En ook het halte voor de bus terug. Het was nog te vroeg voor de bus, maar er naast was het Plaza de Espana, een gebouw wat de Amerikanen hadden gebouwd tijdens de wereld expositie in 1929. Erg mooi, heel veel tegeltjes en water partijen waar je in een bootje door kon varen. Maar dat is voor ons te toeristisch. De bus kwam om 10.00 uur, daarmee eerst een rondrit gedaan, en ergens uitgestapt om met een koetsje verder te gaan. Die bracht ons weer bij het begin punt van de bus. Daar weer ingestapt en bij een heel gezellig plein uitgestapt om te lunchen, TAPAS. Heel lekker allemaal., Dre vroeg om een tinto Bianco en kreeg toen een drankje dat heel veel op zeer droge sherry leek. Niet lekker, ik had m’n eerste tinto verano. Toen weer in de tourbus die ons  naar de bushalte bracht. Om terug naar de camping te gaan.  Het was weer een topdag, die mistig begon maar zeer zonnig eindigde.

1. Ian:
    24 april 2022
    Rainy here for the past two days but we needed time to get over our head colds.
    A washing clothes day and stocking the fridge!
    We are heading further south tomorrow. Weather improving toward Marseille.
  2. John:
    24 april 2022
    Mooie dagje geweest, te zien op de foto's
  3. Ingrid Pieters:
    Lijkt wel of de steden voor jullie alleen zijn, nog erg rustig dus hè. Ik vertrek vrijdag samen met Danny en Anita op de motor voor 2 weken 🇪🇸, op bezoek bij geëmigreerde vrienden!
  4. Fia en André van Wensen:
    25 april 2022
    Wij zijn altijd vroeg in de steden, dus het lijkt als of het niet druk is. Maar als je om 12.00 uur kijkt dan is alles overvol. Leuk dat je met Danny en Anita op de motor naar Spanje gaat, doe voorzichtig, maar dat is je wel toe vertrouwd. Geniet ervan! Groetjes ook aan hun. 🥰