Donderdag 19 maart

18 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Gisterenavond voor ons 23.30 uur hoorden we van tui dat we als we vandaag terug zouden vliegen ons dat op €1900.00 pp zou kosten en zaterdag vliegen niets kost, dus het wordt zaterdag. Hoe en of wat vwb tijd en maatschappij weten we nog niet krijgen we nog precies te horen. Maar naar huis kunnen we. Hier heel veel Nederlanders die geen reis in pakket hebben maar zelf alles los geboekt hebben, hebben een probleem. Krijgen de vliegmaatschappijen waar ze mee vliegen niet te pakken, alle lijnen over bezet, en mails worden niet beantwoord. Vele doen hier alles op de WiFi dus kunnen niet bellen, hebben er nog een probleem bij. Dure telefoonkosten. Vaak een uur wachten en dan gooien ze er ook nog uit. Goed advies van tui, om dit dus niet te doen, maar een pakket reis te nemen. Weer wat geleerd. Nu lees ik zonet dat hier verder op in Bali ook nog een lichte aardbeving is geweest 6.6, wij hebben niets gevoeld. Dus nu maar snel naar huis. Gaan hier nog wel even naar de apotheek voor goede mondkapjes, zijn hier nog te verkrijgen. We hebben Nl een zeer kwetsbare schoondochter in huis die aan het herstellen is van een herseninfarct. Wordt vervolgd! Ondanks alles toch nog redelijk geslapen.

1. Harry:
    19 maart 2020
    Geniet nog van de donderdag en vrijdag en een goede vlucht zaterdag. Zondag schijnt de 🌞 in Nederland!
  2. Fia en André van Wensen:
    19 maart 2020
    Dat is dan mooi mee genomen, wat een toestand allemaal. Hopelijk gaat het niet zo lang meer duren. Ons feestje zal ook wel niet door kunnen gaan in april. Afwachten maar weer. Sterkte met de toestand in Nederland!
  3. Klaas laan:
    19 maart 2020
    Goede vlucht ✈️ Zaterdag en wens de lieve medewerkers van het Hyat sterkte nu hun gasten moeten vertrekken
  4. Fia en André van Wensen:
    Doen we Klaas!
  5. Leonie Leunisse:
    19 maart 2020
    Heel veel sterkte en goede vlucht zaterdag. Op de site van Eva air gaat onze vlucht dinsdag nog gewoon door. Eng allemaal. Maar ja we wachten maar af. Knuffels xxxxxx
  6. Tilly van Dijk:
    19 maart 2020
    Toch fijn lieve mensen dat jullie naar huis kunnen..wens jullie nog even een paar dagen om te genieten en goede vlucht naar huis..sterkte en liefs van ons