Nog even afscheid thuis bij Buba

1 december 2022 - Serrekunda, Gambia

De douche deedt het vanmorgen weer, niets gelekt naar de kamer. Na het ontbijt, André heeft weer iets vast gegeten, en het gaat goed. Gelukkig! Om 10.00 stond Buba er, om ons op te halen om naar de school van de kinderen te gaan. Daar hebben we gezongen en ze geknuffeld als afscheid. Toen door gereden naar zijn huis, om thee te drinken. En om de kleine koffertjes op te halen. Sally wilde voor ons en de hele familie en donateurs van de auto, pinda koeken maken om ons die zaterdag mee te geven om in Nederland uit te delen. Dit allemaal als dank voor wat wij en jullie allen voor ze betekend hebben. Ik heb hun uitgelegd dat alle donateurs niet dichtbij ons wonen, en dat dit dan moeilijk is om uit te delen. De lieverds vonden dit heel moeilijk, en wij ook, ze wilde zo graag iets terug doen wat in hun mogelijkheden lag. Maar later begrepen ze het gelukkig wel. Terug in het hotel een kleine lunch genuttigd, we blijven voorzichtig met het eten. Het gaat nu goed en dat willen we graag zo houden. Morgen nog een dagje strand, en dan zaterdag weer terug naar huis. Dat is het voorlopig over met vakanties.

1. Hans en Annemieke:
    1 december 2022
    Nog even genieten van het strand 😎 en een goede reis naar huis.
    Hopelijk blijft het goed gaan met Dre🤞
  2. John:
    1 december 2022
    Leuke foto's weer, nog 1 dagje genieten. En dan alvast een goede vlucht naar huis
  3. Ingrid Pieters:
    1 december 2022
    Fijn dat alles toch op z’n pootjes terecht komt: auto -taxi- inkomen geregeld, eten en gezondheid van jullie, geen overstromende douche, bezoek kinderen op scholen, lekkere koekies, en dan nog even genieten van laatste momenten dit jaar! 👍
  4. Peter en Joyce:
    Awh, wat lief 🥰
  5. Harry:
    1 december 2022
    Ondanks kleine ongemakken, toch weer een mooi verblijf geweest!🌞🏖🌴
    Goede reis zaterdag!✈️
  6. Jan en nel:
    1 december 2022
    Gelukkig dat het weer beter gaat, ook het douchen. Nog een fijne dag en een goede thuisreis.