Wat een heerlijke dag

27 november 2022 - Serrekunda, Gambia

Vanmorgen na de koffie naar het strand naast ons hotel, op ons hotel mogen geen kinderen. We hadden op de markt een goeie bal gekocht waar heerlijk mee werd gevoetbald. Zelfs een andere local vroeg of hij de bal ook mocht gebruiken, en die kon een aardig partijtje voetballen, een echte bal kunstenaar. Na de lunch kwamen de drie vrouwen die we vorig jaar hier ook ontmoet hadden ook naar onze plek op het strand om het gezin van Buba te ontmoeten. Zij kende hem ook omdat wij ze aan elkaar gekoppeld hadden voor trips. Ook met hun heerlijk gedold in zee, super gezellige middag. De meegebrachte water meloen van Buba opgepeuzeld. Later toen het gezin naar huis ging, bij ons strand met de dames nog wat gedronken. En ja hoor bij het douchen daarna, liep weer het water niet weg,” it is Africa” Dre was het nu zat, naar de receptie, de monteur zei het duurt 1.5 uur dan kun je douchen. Het is nu 18.50 uur en we willen fris aan tafel. Dus Dre weer naar de receptie. We mogen gewoon douchen, geven handdoeken voor op de grond om het water tegen te houden. En krijgen een andere kamer.

1. John:
    27 november 2022
    Een mooie dag gehad, zo te lezen.
  2. Harriëtte:
    28 november 2022
    Heerlijk de kinderen zo te zien genieten🥰