Info safari

20 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Na veel vijven en zessen weten we hoe of het morgen gaat. Het zou door de receptie geregeld worden, maar de hostess van tui moest erbij komen. Receptie wist van niets, Magdalena heeft de tickets uitgedraaid, en de nodige info verteld. Morgenochtend vroeg op, 05.45 uur worden we opgehaald. Ontbijt staat dan klaar om mee te nemen. We moeten wel onze koffers pakken en ook uit checken. We nemen twee kleine koffertjes mee. Ter plekke, worden we opgehaald. En dan zien we het wel, wij als doorgewinterde reizigers lukt ons alles!

1. Els en Peter:
    20 november 2019
    dat is nou vervelend om te horen dat je aan de diarette bent,
    Gelukkig is de safari morgen, dus heb je nog een dag om op te knappen. Opknapknuffel van ons 💐🌼
  2. Leonie Leunisse:
    20 november 2019
    Veel plezier morgen hoop dat je helemaal neemt opgeknapt.
  3. Astrid Beukers:
    Hoop dat je volop kan genieten van de safari . Je zal vast weer prachtige foto's maken. Veel plezier😊🐘🦏🦍🐆🐅
  4. Martin & Maria Ebben:
    20 november 2019
    Wat een avontuur weer! Heel veel plezier! Ik kijk nu al uit naar de foto’s!
    Wij kijken uit naar het avontuur..heel veel plezier..en geef de Olifant een knuffel van mij..