Laatste dag

2 december 2022 - Serrekunda, Gambia

Andre is weer kip lekker, dus kunnen we van onze laatste dag hier genieten. De laatste fooien uit delen, en van mensen die we morgen niet meer zien afscheid nemen. Alvast de papieren, die je als je vertrekt op de luchthaven invullen. En dan koffers pakken en terug naar het koude Nederland. Wat zullen we de warmte gaan missen, en alle mensen die we zo dierbaar zijn. Maar in Nederland hebben we gelukkig deze mensen ook. Nou mensen tot een volgende reis dan maar weer, hopelijk hebben jullie genoten van deze verhalen.

1. Tilly van Dijk:
    2 december 2022
    Dank jullie wel Fia en Andre voor de mooie verhalen..Nog een fijne dag en goede vlucht morgen naar huis..maar geniet nog even van de laatste dag..groetjes van ons
  2. Bonne Posma:
    2 december 2022
    Leuk om de verhalen te lezen Fia en André, wat hebben jullie goed gezorgd voor jullie ‘familie’ en bekenden aldaar. Dikke Pluim op jullie hoed!👍🏻👍🏻👍🏻🍀
  3. John:
    2 december 2022
    Fijn voir jullie dat Andre weer opgeknapt is. Geniet nog even lekker vandaag. En morgen een goede vlucht toewenst naar huis.
  4. Ingrid Pieters:
    2 december 2022
    Geniet maar lekker van de laatste dag van deze reis…. Een volgende is vast alweer gepland, toch! Fijn voor alle mensen ook daaro die jullie een warm hart toedragen, toppers.
  5. Ellis:
    Was leuk om je verhalen te lezen. Goede reis morgen ! 💋
  6. Hans en Annemieke:
    2 december 2022
    Goede reis en hier wel een warme jas nodig. Gelukkig nu een zonnetje erbij.
    ✈️👋
  7. Auke:
    2 december 2022
    Dank voor de mooie verhalen. Nog even genieten de laatste dag en voor morgen: Bon voyage!!
  8. Gemma en John:
    Goede reis morgen liefs John en Gemma 💋