Maandag 16 maart

16 maart 2020 - Nusa Lembongan, Indonesië

We werden weer om 08.00 uur opgehaald door Dhamnan. En horen we de plannen voor vandaag. Er komen steeds meer berichten Uit Nederland binnen over het Corona virus. Restaurants die in dicht gaan, vliegreizen die geannuleerd worden, mensen die vanuit Spanje niet meer naar huis kunnen, en wij maar vakantie vieren hier op Bali. Wij hebben nog tot 3 april de tijd. En gaan niet panikeren. Daar is het veel te warm voor. Ook hier horen via Face book van Bali vrienden,  de nodige berichten van hier. De hygiëne wordt aangescherpt, je ziet veel mensen met mondkapjes. Terwijl dat ergens helemaal geen zin heeft. Dus nu maar weer lekker op pad voor al het moois hier op dit eiland Nusa Pineda. Nu eerst naar Broken Beach en Angel Bilabong, mooie kliffen.  Nu naar Kelingking Beach en daarna naar Crystal Bay, daar kwam een zwemmer uit het water, en die had een inktvis met zijn handen gevangen. Heel bijzonder plakte helemaal aan een bootje vast.Toen gaan lunchen aan de haven, voordat we weer op de boot vertrekken naar Bali. Het is hier heerlijk, beetje wind en uitzicht op bootjes en de zee.

1. Els:
    16 maart 2020
    Geniet ervan! Zo’n mooie reis
  2. Tonnie:
    16 maart 2020
    Mooie verhalen en foto's steeds, geniet er maar lekker van. Hier heeft iedereen een kleine wereld, alles afgelast alles dicht dus saai😣 maar hopelijk komt er snel een eind aan.
    Groet Tonnie