Maandag 23 maart

23 maart 2020 - Schiphol, Nederland

Nou we hebben weer voet op Nederlandse bodem gezet. We hadden een zeer voorspoedige reis, kwam zeker door toedoen van al die goede reis wensen. We gaan thuis direct door naar de camping, voordat we eerst wat wintergoed opgehaald hebben. Wat een temperatuurverschil van de 32 graden naar de 4 op dit moment. Safety first ivm Maithe die nog erg kwetsbaar is, gaan we maar in quarantaine op de camping. Hopelijk kunnen we nog wat te eten scoren in de supermarkt. Een boterham met oude kaas en een lekkere Hollandse boerenkool stamppot zal er best vandaag in gaan. Maar we zijn er weer, hopelijk gaat het snel weer normaal worden, ons feestje van 19 april kan ook geen doorgang vinden, daar moeten we een nieuwe datum voor zien te vinden. Genodigden worden hiervan verwittigd. Einde reisblog! Tot de volgende reis!

1. Klaas laan:
    23 maart 2020
    Fijn dat je weer veilig terug bent in ons koude kikker landje! Veel plezier in het Brabantse land zal wel wennen zijn net de huidige temperaturen hopelijk tot ziens!
    Tine en Klaas
  2. Els en Peter:
    Fijn dat jullie er weer zijn , 🥀🌺🌻🌼🌷⚘🥀🌺🌻🌼🥀🌺🌻
    (Virtueel bosje bloemen )
  3. Leonie Leunisse:
    23 maart 2020
    Gelukkig jullie alweer veilig thuis. Wij zitten in Bangkok en vliegen morgen. Heb nu wel gelijk trek in boerenkoolstamp met een stuk rookworst. Wens je veel sterkte met de quarantaine, wij zitten in hetzelfde schuitje. Maar het is voor een goed doel.
  4. Tonnie:
    23 maart 2020
    Fijn dat jullie er weer zijn.
    Maak er iets van op de camping en wellicht zien we jullie in juni. 😘
  5. Astrid Beukers:
    25 maart 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Goed om ivm Maithe op de camping in quarantaine te gaan. Geniet lekker van de boerenkool met worst en de Hollandse kaas. Zorg goed voor elkaar en hopelijk snel tot ziens