Serrekunda market

24 november 2022 - Serrekunda, Gambia

De dame van caring for mobility komt morgen ipv vandaag, moest met spoed met een kind naar het ziekenhuis. Toen wij maar een taxi genomen naar Serrekunda market. Dat is iedere keer weer een belevenis. Alles krioelt daar door elkaar. En wat een kleuren. Ik ging er heen voor een nieuw horloge, mijn batterij was leeg, en ik kan echt niet zonder klok. Voor 800 dalasie is € 10,- was het gefikst. De taxi driver liep met ons mee over de market, en maakte ook de prijs. Weer terug naar zijn auto, wat gefilmd onderweg en nog ergens een voetbal gekocht voor de kids zaterdag. Nu weer in het hotel, Dre kijkt nog even wat voetbal en ik ga weer op de stretcher in het zonnetje, met af en toe een duik in het zwembad. Wat een rot leven hebben we toch.

1. John:
    24 november 2022
    Het ziet er allemaal iets anders uit dan bij ons hier op de markt
    Wat ziet dat er kleurrijk uit..Kan mij voorstellen dat jullie daar genieten en van het heerlijke weer..fijne avo d en groetjes van ons
  3. Ingrid Pieters:
    24 november 2022
    Heel herkenbaar nog hoor met mijn bezoekjes anno 2007 en 2008 meen ik.
    Herkenbaar ook dat jullie erg genieten, doet ik toen ook hoewel ik griezelde van de vliegende insecten 🦟