Stad bezoek Valencia.

5 mei 2022 - Valencia, Spanje

Met de bus van voor de deur van de camping naar Valencia. €1.50 pp. Na al de regen van gisteren, en alle berichten die we van iedereen kregen over wateroverlast in Valencia, is er nu we er zijn weinig meer van te merken. Enkele laag gelegen parkeer terreinen liggen nog grote plassen water. Maar in de stad zelf niets geen water. Alleen maar zonneschijn  25 graden. We nemen weer de bus touristic, lekker makkelijk en veel zien.  Na een hele tour gedaan te hebben gaan we ergens koffie drinken en daarna aan de tapas of pinchos. Heerlijk was het. Daarna de bus weer gepakt en uitgestapt bij het futuristische gedeelte van Valencia. Cudad de las artes y las ciencias. Daar is een bioscoop en een concert gebouw. Daar kunnen we nl ook weer op de bus naar de camping stappen. En zo gezegd en zo gedaan. Nu zitten we lekker weer bij de caravan en zijn in afwachting of Liz en Ian de mensen uit Australië die we op onze eerste stop in Frankrijk hadden ontmoet. Ian gaf gisteren te kennen dat ze vandaag op deze camping zouden arriveren. We gaan het zien.

1. John:
    Leuke foto's
    Dat is zeker een mooie tour...leuk dat je de mensen weer mag ontmoeten..veel plezier samen en maak er een fijne avond..groetjes van ons
  3. Hans en Annemieke:
    5 mei 2022
    Mooie foto's en we zagen er een bijzondere boom bij. Prachtige vorm😀
    Veel plezier samen.
  4. Ian:
    5 mei 2022
    A wonderful evening with you guys we enjoyed ourselves so much. It’s a night we will forever cherish. A fond memory we will recite over and over as the years pass. Remember us strange Aussies as we will remember our kindred Dutch sole mate travellers. Keep in touch and may life continue to keep you safe and well.
    Kindest Regards Ian & Liz Fox (AUS)
  5. Fia en André van Wensen:
    5 mei 2022
    dear dear people, we have enjoyed you again, and who travels can tell stories and we will continue to do so as long as we can. sleep well! dear dear people, we have enjoyed you again, and who travels can tell stories and we will continue to do so as long as we can. sleep well!