Thuis in basis kamp

11 juni 2022 - Mirabel-et-Blacons, Frankrijk

Jullie hebben al een tijdje niets van ons vernomen, en dat komt omdat we al een paar weken, thuis zijn op ons basis kamp camping “Val Drome Soleil” in departement De Drome in Frankrijk. Hier voelen we ons thuis, en door het zeer aangename weer, en zeer veel gezelligheid, is het hier super goed toeven. Af en toe een ritje in de prachtige omgeving, af en toe ergens met een clubje of samen lunchen, of hier op de camping gezamenlijke maaltijden of schotelen, zo komen wij onze dagen wel door. Ook voor Dre is het op de tijden van voetbal, of formule 1, tv kijken wat hier kan op een groot scherm, een erg aangename verpozing. Vanavond in de pauze van Nederland-Polen mogen wij optreden met onze buikspreekpop act. Ik ben de buik spreekster, en André is de pop. Hij vindt het niet zo bijzonder leuk, en  een verplicht nummer, maar het doet het wel. De tekst is natuurlijk speciaal op de camping geschreven, met alle wetenswaardigheden en gebeurtenissen. Dus nog even flink oefenen en van de voorpret genieten. Jullie horen nog hoe het is geweest.

1. Ingrid Pieters:
    11 juni 2022
    Herkenbaar, begrijpelijk en jammer dat ik jullie act niet kan aanschouwen.
  2. John:
    Andre sterkte vanavond.
  3. Leonie Leunisse:
    11 juni 2022
    Gezellig en geweldig die buikspreekact kan ik me nog goed herinneren op Ossendrecht met Frans als pop dacht dat ik het in mijn broek deed. Veel plezier.
  4. Fia en André van Wensen:
    11 juni 2022
    Ja die was zeker leuk, maar was de act met de marionette pop, nu is het André als pop op mijn schoot als buikspreekpop
  5. Gemma en John:
    Wat vervelend allemaal 😂🌻🥂🥳😂
  6. Els:
    11 juni 2022
    Geweldig, ik zie het helemaal voor me🤣😂
  7. Pia:
    11 juni 2022
    Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn. Heel veel plezier vanavond. Dat we maar vaak mogen juichen.
  8. Leonie Leunisse:
    14 juni 2022
    Oh geweldig. Zie de foto's wel.xx