Valencia

4 mei 2022 - El Saler, Spanje

Gisteren boodschappen gedaan, terwijl het wat bewolkt was, dan kunnen we wat dagen vooruit. Terug komende nog een prachtige dag in de zon gehad. Besloten omdat er regen voorspelt was, de camping af te rekenen.

Vandaag, na een nacht zachtjes regenen, en nu op de ochtend wat wisselende buitjes. Vertrekken we weer naar een nieuwe plek. Richting Valencia, om daar morgen de stad te bezoeken. Mooie dag, om te rijden, omdat  die waarschijnlijk met veel regen zal verlopen. En anders zit je maar in de caravan, ook niet erg maar beter om te verkassen. De komende dagen ziet het weer er super uit. Dus deze dag komen we ook wel weer door. Hebben tot nu toe na 1 april nog niets te klagen gehad,v.w.b  het weer, voor de rest ook niet hoor! We zijn boffers dat we dit kunnen doen. Als je in Spanje maar ook in Portugal kijkt, zijn er heel veel winkels gesloten, en zie je veel armoe op straat. Of dit met de pandemie te maken heeft staat er niet bij, maar triest is het wel. Daarom zijn wij iedere dag weer gelukkig dat wij dit kunnen doen. Na heel veel regen komen we om 13.15 uur aan op Camping Coll Vert *** Pinedo/Valencia. De Camping is 6 km van Valencia stad. Je kunt ook hier weer met een bus vanaf de camping naar Valencia. Gelukkig was het droog toen we aankwamen, dus konden we alles zonder jas opzetten. 20 minuten later zaten we te lunchen in de caravan weliswaar, daar de temperatuur maar 14 graden was.

1. Jan en nel:
    Weer een mooie stad! Bofferds 😁🥰🎶
  2. Ian:
    Hi guys
    We will see you tomorrow at your campsite
    Keep the wine bottle cold!
    Ian and Liz
  3. Fia en André van Wensen:
    4 mei 2022
    that would be very nice, we will go to Valencia all day tomorrow, and we will leave here again on Friday. but it would be nice to meet again. we will put the bottle of wine cold.
  4. An:
    4 mei 2022
    Valencia is zo mooi en veel lekkere plaatsen om te eten
  5. John:
    4 mei 2022
    Groot gelijk, in de regen zitten is ook niets.
  6. Hans en Annemieke:
    4 mei 2022
    Zie net op het nieuws dat er overstromingen zijn in Valencia door de hevige regenval. Straten en huizen blank.
    Hoe is het nu voor jullie daar??
  7. Fia en André van Wensen:
    4 mei 2022
    Het is hier nu droog, beetje gemiezerd nu, onderweg wel grote plassen gezien, hier op de camping, is er grind dus hier geen last. Op El Portus vanmorgen was het veel erger, zeer grote plassen wij stonden gelukkig redelijk, zonder plassen voor de caravan. En konden goed weg komen. Vanaf morgen wordt het echt zomer volgens de Spanjaarden. Die klaagden over een slecht voorjaar. Dan hebben wij op onze reis heel veel geluk gehad.
  8. Hans en Annemieke:
    4 mei 2022
    Zo dat is inderdaad erg gelukkig voor jullie.
    Dank voor je reactie. We maakten ons wel een beetje zorgen.
    Hopelijk hebben de Spanjaarden gelijk met de zomer.
  9. Leonie Leunisse:
    4 mei 2022
    Zitten jullie nog droog? Zie hier verschrikkelijke beelden uit valencia. Succes hopelijk valt het bij jullie mee. X
  10. Fia en André van Wensen:
    4 mei 2022
    Wij zitten droog, camping heeft grond, onderweg wel veel buien gehad, we zullen morgen het gaan zien in Valencia, zullen maar eerst na vraag doen bij de receptie. Maar nu is het droog, en voor morgen geven ze prachtig weer op.
  11. Leonie Leunisse:
    Oké succes en genieten.