Vertrek Amsterdam Schiphol 28 februari

28 februari 2020 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen werden we vroeg 05.45 uur opgehaald, met de taxi. We hadden weinig geslapen ivm opname gisterenavond, van onze schoondochter Maithe met zeer hoge bloeddruk in het ziekenhuis. Dat is dan raar vertrekken. Ze is gelukkig in goede handen. Onze zoon houdt ons op de hoogte. Wij vliegen met Singapore airlines en hopen om 10.25 uur op te stijgen voor onze vlucht naar Singapore. Het  vliegtuig vertrok precies op tijd, en met de krant van vandaag en een glas champagne als start, zitten we goed. Na een half uurtje in de lucht kregen we al onze eerste saté’tje. En konden we onze lunch wensen opgeven. En wat was het lekker! 5 gangen diner, en het was nog maar de lunch. Wil ik na het eten op mijn eigen Netflix een film kijken heb ik de verkeerde oortjes bij me, ze zijn van me oude telefoon, is een andere aansluiting. Dan maar op het scherm van het vliegtuig tv kijken. Daarna kreeg ik gratis 100 MB WiFi en kon ik met het thuisfront appen. Niet zulke goede berichten, onze schoondochter heeft een herseninfarct gehad en ligt op intensieve care. Nu de zin in Bali is wel over nu, ik wil daar zijn en niet in het vliegtuig. Maar ze appte mezelf al met FIA je moet gewoon doorzetten, je bent hier bij me, in m’n hart. De tranen liepen over m’n wangen. Hopelijk zijn de artsen zo knap dat ze er goed uit komt. Op dit moment, uitval van rechterhand en niet staan of lopen. Praten gaat ook een beetje sloom. Dolblij zijn we dat haar zoon het aan haar gezicht zag, en direct 112 heeft gebeld. Hoe sneller hoe beter. Ik moet me nu ook groot houden, in Nederland kan ik er ook niets aan doen, alleen bij elkaar zijn. Dit nu maar via de media. Zo zie je maar weer, wat kan er snel wat gebeuren. Ik heb m’n hart weer gelucht. Nog 2 uur en 50 minuten dan zijn we in Singapore. Van slapen is niets gekomen, de stewardess had een heerlijk bed van m’n stoel gemaakt, maar slapen lukte niet te veel emoties.

1. Wim en Willy Vos:
    28 februari 2020
    Sterkte met jullie schoondochter. En hopelijk blijven de berichten redelijk positief....maar wat een vervelend weg gaan...Groetjes
  2. Tonnie:
    28 februari 2020
    Wat naar zeg, hopelijk komt het goed en kunnen jullie toch nog genieten van de reis.
  3. Loes:
    28 februari 2020
    Jeetje Fia en Andre. Wat een waardeloos begin van de vakantie. Gelukkig zijn de social media in dit geval een zegen.
    Hopelijk komt alles snel goed met je schoondochter en kunnen jullie er toch een fijne vakantie van maken.
    Sterkte allebei
  4. Tilly van Dijk:
    28 februari 2020
    Dat is heel heftig lieve schatten..snap ook je reactie..Mocht het nodig zijn vliegen jullie zo weer terug..ik bedoel het is niet naast de deur..maar de mogelijkheden zijn daar..Hopelijk genieten jullie toch een beetje..Kijk weer uit naar de reisverhalen..veel liefs en sterkte voor jullie.. liefs van mij
  5. Harry:
    28 februari 2020
    Jeetje, wat een heftig begin. Zo is er niets en zo zijn er zorgen.
    Maar door de goede zorgen komt het vast weer goed en jullie kunnen goed op de hoogte blijven. Sterkte allemaal voor nu.
  6. Els en Peter:
    28 februari 2020
    Wow, dat is mooi kl.. ! Geen leuk begin , heel veel sterkte toegewenst. Maithe is in goede handen.
  7. Peter en Joyce:
    28 februari 2020
    Zo dat is schrikken. Idd is het goed dat ze er snel bij waren. Hopelijk knapt ze snel op en houdt ze er niks aan over.
    Jullie ook sterkte.
  8. Leonie Leunisse:
    29 februari 2020
    Fia wat een verhaal, kan me voorstellen hoe je je voelt. Hou je sterk je kunt er toch niets aan veranderen. Denk aan je, kus.
  9. Janny:
    29 februari 2020
    Wat een vervelend bericht Fia. Dat is goed schrikken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je met gemengde gevoelens in het vliegtuig bent gestapt. Proberen jij en André toch te genieten van de prachtige reis. Veel sterkte met jullie schoondochter.
  10. HERMAN TIGGELOVEN:
    1 maart 2020
    Wereldreizigers, wat een droevig bericht. Voor jullie een bizarre start van jullie Bali-avontuur. Sterke Wens jullie veel sterkte.Salut! Herman.
  11. Harriëtte:
    2 maart 2020
    He bah Fia en André, wat een vervelend nieuws!! Hoop dat Maithe weer vlug herstelt met een voorspoedige revalidatie.
    Begrijp dat het lastig weggaan is, maar wat je zelf al aangeeft, ook thuis kun je niet zoveel doen, naast het samen zijn.

Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten!