Voorbereidingen

16 november 2022 - Capelle aan den IJssel, Nederland

We vertrekken 19 november om 07.00 uur. Dat wordt dus een kort nachtje. We zijn zeer benieuwd naar Buba zijn nieuwe auto, we hebben de auto gezien op foto’s, maar zaterdag als hij ons komt afhalen voor het eerst in het echt. Hij zal nu al zenuwachtig zijn, maar o zo blij. De koffers uit de kelder gehaald, lijstje van wat moet er mee, er bij gepakt. In mijn hoofd de zaken bedenken wat nog moet voor vertrek. Gisteren al wat boodschappen gedaan vwb levensmiddelen die ik voor Sally mee neem, zoals, oploskoffie, vruchten thee, pannenkoek meel, blikjes tonijn, bouillonblokjes, jam, melkpoeder, maand verband, paracetamol, enz. Het is altijd een warm geschenk om uit te delen, en ze is er altijd heel blij mee. Bij de Action wat cadeautjes voor de kids gescoord. En voor Buba nog een vogel boek van Gambia en Senegal besteld welke vandaag in de brievenbus zal liggen. Dit boek hadden ze van hem gestolen, en is door hem op zijn vogel trips onmisbaar. Dan onze eigen kleding e.d wat mee moet klaar leggen. Koffers wegen, we mogen 2x 25 kg, 2x10 kg, zitten ook helemaal vol, kleine koffertjes, 1 met baby kleding, en 1 met kinderkleding, allemaal gekregen. Ook dit keer weer  een rollator en een rolstoel, deze geven we cadeau aan de stichting “caring for mobility” welke dichtbij ons hotel een depo heeft. Zij verstrekken in Gambia hulpmiddelen voor gehandicapten. Zij zijn ook altijd erg blij, omdat deze zaken haast niet te verkrijgen zijn in Gambia. Zij brengen ze tot ver in de moeilijk bereikbare gebieden, en maken het voor de mensen en gehandicapten kinderen op maat. Zo jullie lezen, nog genoeg te doen voor vertrek. We hebben er weer veel zin in. Volgend verhaal vanuit Gambia.

1. John:
    16 november 2022
    Succes, en is de auto al in de groene kleur gespoten?
  2. Peter en Joyce:
    16 november 2022
    Wat zal iedereen daar weer blij met jullie zijn. Heel veel succes en goede reis!
  3. Bonne Posma:
    16 november 2022
    Wat geweldig dat jullie dit doen. Ik zal met veel plezier jullie reisblog lezen. Goede reis en heel veel plezier.
  4. Tilly van Dijk:
    16 november 2022
    Leuk om weer mee te lezen en te genieten van jullie avontuur..heel veel voorpret e goede reis voor straks .groetjes van Ben en Tilly
  5. Tonnie:
    16 november 2022
    Zo lief wat jullie allemaal doen! Hele goede reis en geniet ervan.
  6. Ben en Marrie:
    16 november 2022
    Een goede voorbereiding is het halve werk zegt men. Nou, als ik het zo lees is het een aardige klus. De dankbaarheid straks vergoedt alles.
  7. Harry:
    16 november 2022
    Dat worden vast weer mooie weken en een vroege pakjesavond voor jullie adoptiegezin!
    Maar ook heerlijk genieten van strand en zee.🌞
  8. Hans en Annemieke:
    16 november 2022
    Weer iets om naar uit te kijken dus.
    Klinkt goed in ieder geval. Een goede reis en verblijf gewenst. Dan genieten oa van het heerlijke weer. Groetjes uit het Haagse
  9. Auke:
    16 november 2022
    Weer benieuwd naar jullie avonturen, goede reis en veel plezier.
  10. Janny:
    16 november 2022
    Wat gaan jullie toch weer heel veel mensen blij maken in Gambia. Geweldig. Voor jullie is het een cadeautje al die dankbare gezichten te zien. Goede reis en veel plezier.
  11. Gemma en John:
    18 november 2022
    Veel plezier lievers met alle leuke en goede dingen die jullie gaan doen. Zijn benieuwd naar foto’s en verhaal. Hopelijk alles goed met Dre’s pootje. Goede reis morgen 💋