Geen water en elektra

23 november 2022 - Serrekunda, Gambia

Vandaag hadden we geen water, en viel de stroom een aantal keren uit, maar ach we zitten in Gambia, en kun je dit verwachten. Dan maar het zwembad in. Wij vermaken ons best, vandaag een wandeling naar markt kraampjes gedaan. Om wat omslag doeken te brengen, die dat mannetje met de Pfaff machine tot jurkjes maakt voor mij. Tevens een leuke lap met Afrika print uitgezocht, die hij omzoomd tot tafellaken. Dinsdag is alles klaar. Morgen komen ze van Caring for mobility de mee gebrachte rolstoel en rollator ophalen hier bij het hotel. Dit is een stichting die hoort bij Bennie helpt Gambia waar wij onze extra spullen  2x per jaar altijd mee versturen. Drijft op alleen vrijwilligers en donateurs.Stage lopers  krijgen alleen reiskosten vergoeding. Zal dinsdag als we de gemaakte spullen ophalen een foto maken van het naai atelier. En dat is een heel groot woord, voor hoe hij er bij zit. Ook ben ik weer op het strand bij het omslagdoeken vrouwtje geweest, ik had haar nl een foto van een print laten zien, en ik moet zo’n zelfde doek meenemen voor iemand op de camping in Frankrijk. Maar ze had weer de goede niet bij zich. Ze vroeg me hoe lang ik nog hier was, ik zei tot 3 december, ik breng hem voor jou, we gaan het zien.