Woensdag 18 maart

18 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Wij krijgen net een telefoontje van tui dat we terug naar Nederland gehaald worden. Ze gaan de terugvlucht voor ons regelen. Kan zijn dat we morgen al vliegen. We worden er zo dadelijk over terug gebeld. Het is nu wel erg, geloof ik, ik dacht dat we hier veilig zaten, maar Nederland is bang dat straks alles op slot zit en we niet meer terug kunnen. Ook al hebben we een visum voor langer dan 30 dagen. Als er niet meer gevlogen wordt, weet je ook niet voor hoe lang je hier vast zit. We wachten maar wat het gaat worden, houden jullie op de hoogte.

1. Peter en Joyce:
    18 maart 2020
    Dat is dan abrupt en snel zeg. succes en goede reis. Vooral niemand zoenen, zwaai maar 🤗🤗🤗🤗🤗
  2. Anita:
    Hallo!
    Ik hoop dat jullie echt morgen terugkomen!
    Succes met alles!
    Tot gauw via fb of app of FaceTime!
    Groeten van Koos en Anit
  3. Klaas Laan:
    18 maart 2020
    Wat erg ik hoop dat jullie terugvlucht net zo voorspoedig gaat als de onze op de luchthaven van Denpassar ging alles heel gemoedelijk kregen ook geen temperatuur controle of zo in Doha alleen de handbagage controle en op Schiphol helemaal geen con trole behoudens uiteraard de paspoorten heel jammer voor alle mooie dingen die nog zouden komen! Sterkte en een goede terugvlucht gr Tine en Klaas
  4. Els en Peter:
    18 maart 2020
    Zekerheid voor alles, goede vlucht terug. Knuffel van ons
    😘
  5. Arthur:
    18 maart 2020
    Goede terugvlucht, goed op jullie zelf passen en in DuBai goed oppassen. In het middenoosten raken schijnbaar veel mensen besmet bij een tussenstop of overstap.

Vakantie vieren is leuk, maar als je terug wilt en het kan niet meer omdat er niet meer gevlogen wordt en alles op slot gaat in Indonesië dan is de lol er ook snel vanaf schat ik zo in.
  6. Fia en André van Wensen:
    Wij vliegen via singapore
  7. Willeke en Guus:
    18 maart 2020
    Je kan maar beter in je eigen landje zijn met deze ellende.
    Goeie vlucht.
    Groetjes van ons.
  8. Leonie Leunisse:
    18 maart 2020
    Goede terugvlucht dat is plotseling maar je weet wel waar je aan toe bent. Voor ons nog onzeker, volgens eva air gaat onze vlucht dinsdag nog steeds door. Xxx
  9. Harriëtte:
    18 maart 2020
    Jammer van jullie mooie vakantie, maar wel veel beter en verstandiger.

Goede thuisreis
  10. Tonnie:
    18 maart 2020
    Jammer dat jullie mooie reis zo moet eindigen. Goede reis terug en doe voorzichtig! Groetjes Tonnie.
  11. Harry:
    18 maart 2020
    Heel jammer om halverwege te moeten terugkeren, maar een verblijf tot wellicht in mei is ook niet handig.
    Niemand weet het.
    Zie hier wel het voordeel van een georganiseerde reis, alles wordt geregeld. Individuele reizigers staan er alleen voor.
    En jullie gaan vast een keer terug naar Bali!
  12. Els:
    18 maart 2020
    Het is jammer dat jullie reis zo moet eindigen, maar ik denk dat verplicht op je vakantiebestemming blijven omdat er geen vluchten meer zijn ook niet alles is.
    Goeie reis en wees voorzichtig!
  13. Charlotte:
    18 maart 2020
    Oef, jammer dat de vakantie zo wordt ingekort! Maar het is niet anders. En dan thuis ook oppassen met contact met andere mensen. Daar heeft het RIVM ook weer richtlijnen voor. Dus nog even wachten met de souveniertjes uitdelen 😬
    Goeie veilige terugreis!!
    X