Strand, strand, strand

22 november 2022 - Serrekunda, Gambia

We komen hier voor het gezin van Buba, maar natuurlijk ook voor het mooie strand bij ons hotel Tamala Beach. Een heerlijke plek, super goed eten, heel gemoedelijk personeel. Gisteren voor het diner nog even  douchen, en André roept vanuit de douche, Fi allemaal water stroomt de kamer in, terwijl hij zijn haar aan het wassen was, had hij er geen erg in, dat het water niet meer weg spoelde, en dat liep de hele kamer in. Gauw een handdoek erop gegooid en de receptie gebeld. Het duurde Dre te lang, dus die is op hoge poten er maar heen gelopen. Daar nogmaals aangegeven wat er aan de hand was, toen werd er direct actie ondernomen en met twee man sterk werd de boel snel gefixt. Er was buiten een verstopping. Na die verholpen te hebben en de kamer van het water ontdaan te hebben konden we gaan eten. En nu vanmorgen heerlijk op het strand vertoeven. Er staat een heerlijk windje, het is 34 graden dus onder de rieten parasolletjes is het heerlijk. Het wordt weer een fijne dag!

1. Gemma en John:
    22 november 2022
    Ik heb met jullie te doen 😂
  2. Tilly van Dijk:
    22 november 2022
    Dat ziet er geweldig uit..lijkt mij ook erg mooi daar..groetjes en fijne dag
  3. Bertus:
    Lekker hoor
  4. Jan en nel:
    22 november 2022
    Joh wat hebben jullie het slecht 🤣
  5. Hans en Annemieke:
    22 november 2022
    Binnenshuis zwembad 😎 gelukkig droogt het bij de hoge temperaturen snel. En weer verder met genieten.
  6. John:
    22 november 2022
    Doucheputje verstopt, van het haar van Andre zeker.