Einde reisverhalen 2023

12 mei 2023 - Mirabel-et-Blacons, Frankrijk

Gisteren weer aangekomen op onze wel bekende plek. Ook hier stond wind, maar niet zo veel als aan de kust. De schotel antenne is gelukkig weer oké, er waren schroeven los, die door onze grote hulp Tjerk weer vast zijn gedraaid. En alles functioneert weer. De voorluifel opgezet, morgen de voorkant erin. Want er wordt hier regen verwacht. S’avonds lekker met het menu du jour meegegeten. Morgen weer een nieuwe dag. Maar einde van ons reisverhaal, hier gaan de gewone dagelijkse zaken weer gedaan worden met af en toe een uitschieter, maar dat is niet meer om te vermelden. Dus volgers weer tot een nieuw reis avontuur. Wij blijven genieten van iedere dag die we krijgen!

1. John:
    12 mei 2023
    Geniet ze op Vds, doe ze de groeten
  2. Harry:
    En dan nu hopen op nog 6 weken mooi weer, maar dat komt vast goed! Beaucoup de plaisir!🥖☕️🇫🇷
  3. Els en Peter:
    12 mei 2023
    Dank je wel dat jullie ons hebben meegenomen op een voor ons virtuele reis door Spanje. We hebben genoten van de mooie foto's.
    Nu nog lekker verder genieten in Frankrijk. 😎😎☀️☀️
  4. Hans en Annemieke:
    12 mei 2023
    Veel genieten dan en mooi weer☀️☀️🥂
  5. Bertus:
    Doe ze allemaal de groeten
  6. Gemma en John:
    13 mei 2023
    Geniet lekker verder op jullie stek, groet aan de bekenden 💋