4 mei laatste dag Spanje

4 mei 2023 - Montréjeau, Frankrijk

Vertrek  08.08 uur. Mensen denken misschien wat vroeg zijn die lui altijd, maar dat komt omdat we er vroeg in liggen, (22.00 uur) en dan vroeg wakker zijn. We ontbijten en douchen ook nog. Dan heb je ook nog wat aan je dag. Einde aan het stuk Spanje van onze reis, het was een prachtig stuk Spanje, en voor een ieder aan te raden. Maar we gaan weer richting Frankrijk, naar Pau, onze route loopt van Jaca, Col du Somport, (wordt een spannend stukje) op de kaart staat een blauwe caravan dat betekend je mag met caravan, met bekwame chauffeur, nou die hebben we. Moet erg mooi zijn. Het viel reuze mee, prachtige weg om te rijden. Wat een mooie route, besneeuwde bergtoppen, berg kloven, geweldig! We realiseren ons steeds weer hoe fijn het is te reizen in het voor seizoen. Alles nog fris groen, en rustig en lekker van temperatuur. Dan naar Bedous, Oloron Ste Marie, eindpunt Pau. Het kan zijn dat we verder gaan, maar dat ligt aan tijd, en zin. We gaan verder, want het is nog maar 10.45 uur als we daar zijn. dus gaan we naar:

Camping Paradis Midi Pyrénées in Montréjeau nog 143 km.

Het was veel route nationaal. Onderweg op een parking een broodje gegeten. Arriveren op de camping om 13.30 uur. Mooie plek, met schitterend uitzicht op de Pyreneeën. Blijven hier voor 2 nachten.

1. Jan en nel:
    4 mei 2023
    Mooi daar. Wij zijn daar een aantal jaren geleden langs gereden.
    Fijne tijd nog en tot snel. 🥰🔆🥂🎶🐾
  2. Hans en Annemieke:
    5 mei 2023
    Wederom prachtige foto's en begrijp dat jullie hiervan volop genieten. 👍😃