12 en 13 januari

14 januari 2020 - Serrekunda, Gambia

12 januari De laatste dag, een lekkere dag aan het strand, lekker in de zee, met zeer hoge golven. Dolle pret met elkaar. Nog 1x lunchen, nog 1x dineren en de 13 januari nog 1x ontbijten, en dan de koffers pakken. We horen onderweg naar het vliegveld, dat er een half uur vertraging is, en dat er een tussen landing moet worden gemaakt in Dakar om te tanken. We mogen gelukkig in het vliegtuig blijven zitten. Er wordt wat gelezen, puzzeltje gemaakt, filmpje gekeken, en een klein slaapje door iemand gedaan, wat gezeurd met mensen die naast je zitten, en dan zijn de 7 uur vliegen voorbij. We landen om 23.35 uur op Schiphol, en na een kwartier taxiën staan we bij de gate. Onze koffers komen als laatste, dan naar de taxi, en zijn we om 01.30 uur thuis. Afscheid nemen, en dan naar je eigen huis en bedje, om te slapen. Dre moet vroeg op, heeft om 08.00 uur een afspraak bij de garage. Vandaar dat ik dit verhaal zo vroeg zit te tikken. Ontbijtje  voor hem verzorgd, en terug in bed lukt mij nooit, dus vanavond gewoon vroeg. Ga alvast de eerste machine met vuile was aanzetten. Tot de volgende vakantie. 28 februari met z’n tweeën voor 5 weken naar Bali. Nog even overwinteren.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martin & Maria Ebben:
    14 januari 2020
    Fijn, weer veilig thuis! En dan op naar de volgende trip. Wat een leven, Fia, ik heb met je te doen! Maar jullie hebben helemaal gelijk hoor. Heerlijk genieten van al het mooie dat het leven biedt. En dank je wel dat ik weer mee mocht kijken.
  2. Els en Peter:
    14 januari 2020
    Nou weer een hele fijne herinnering om nooit meer te vergeten.op naar de volgende reis, wij zitten er weer klaar voor hoor 🙋‍♂️🙋‍♀️
  3. Leonie Leunisse:
    18 januari 2020
    Weer veilig in het koude kikkerlandje maar niet voor lang, nog even nagenieten en dan op naar de volgende vakantie, jullie hebben groot gelijk lekker genieten. Knuffels vanuit een warm gezellig Thailand.