Reacties
Reacties 1 - 50 van 225
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Leonie Leunisse | André kijkt niet blij bij het betalen. Hihi | 18 jan. '20 |
| Leonie Leunisse | Weer veilig in het koude kikkerlandje maar niet voor… | 18 jan. '20 |
| Els en Peter | Nou weer een hele fijne herinnering om nooit meer… | 14 jan. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Fijn, weer veilig thuis! En dan op naar de volgende… | 14 jan. '20 |
| Harry | Dat was een zeer geslaagde huwelijksreis! Genieten… | 12 jan. '20 |
| Els en Peter | Gezond allemaal weer terug, ✈✈✈ | 12 jan. '20 |
| Leonie Leunisse | Goede reis terug | 12 jan. '20 |
| Tilly van Dijk | Fijn te zien en leuke dingen gedaan..nog even genieten… | 12 jan. '20 |
| Leonie Leunisse | Proost, je hebt gelijk. | 11 jan. '20 |
| Joyce | André en FIA, neem het er nog van met elkaar, deze… | 10 jan. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Heerlijk Fia! Fijn dat jullie zo genieten! | 10 jan. '20 |
| Els | Geweldig die zingende kinderen | 10 jan. '20 |
| Els | Dat klinkt allemaal weer super | 10 jan. '20 |
| Tilly van Dijk | Zo is dat..genieten | 10 jan. '20 |
| HERMAN TIGGELOVEN | Nou nou, als of jullie in een film meespelen! Wat… | 10 jan. '20 |
| Els en Peter | En zo is het, : zon, zee, strand en GENIETEN groetjes… | 10 jan. '20 |
| Leonie Leunisse | Geweldig weer. Genieten met een grote G. | 8 jan. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Ik zit mijn ogen weer uit te kijken. Wat een drukte… | 8 jan. '20 |
| Els en Peter | Hoe mooi kunnen jullie het hebben met jullie dierbare(n)… | 8 jan. '20 |
| Regien | Van harte gefeliciteerd | 7 jan. '20 |
| Astrid | Hallo, hallo heb mijn felicitatie 💐ed in je vorige… | 7 jan. '20 |
| Astrid | Wat een feest , inderdaad een dag om nooit te vergeten… | 7 jan. '20 |
| Nelleke en Pieter | Hoi Fia en Dre, een beetje laat maar alsnog van harte… | 7 jan. '20 |
| Els en Peter | Hoi hoi falderalderie, 50 jaar in het trouwbootje… | 7 jan. '20 |
| Cees en Ida | Top, gefeliciteerd Fia en Dré! Op naar de 100! Cees… | 7 jan. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Lieve Fia en André, van harte geluk gewenst met jullie… | 7 jan. '20 |
| Ria en Dries | Een hele dikke proficiat met jullie jubileum !! Veel… | 7 jan. '20 |
| Harriëtte | Lieve Fia en André, Van harte proficiat met jullie… | 7 jan. '20 |
| Cees | Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en nog… | 7 jan. '20 |
| Rinus Suurmond | Fia en André gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk… | 7 jan. '20 |
| Tilly van Dijk | Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en vele… | 7 jan. '20 |
| Astrid | Lieve Fia en André hartelijk gefeliciteerd met jullie… | 7 jan. '20 |
| Fia Van wensen | Sandra en Richard Michel en Maithe Lenette en haar… | 6 jan. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Oooh, dat is geweldig! Van harte gefeliciteerd van… | 5 jan. '20 |
| Els en Peter | Hallo vak. gangers, wie zijn er allemaal mee ? geniet… | 5 jan. '20 |
| Leonie Leunisse | Geweldig | 5 jan. '20 |
| Bertus | Beste wensen , en nog heel veel jaren erbij | 5 jan. '20 |
| Tilly van Dijk | Van harte gefeliciteerd met jullie 50 jaar huwelijk..… | 5 jan. '20 |
| Regien | Super om weer jullie reisverhalen te mogen volgen. | 5 jan. '20 |
| Tilly van Dijk | Ja echt heel leuk om jullie te volgen hier en hebben… | 27 nov. '19 |
| Martin & Maria Ebben | Hoi André en Fia, ik vond het weer superleuk om al… | 27 nov. '19 |
| Els | Was leuk om jullie reis op deze manier te volgen ,… | 27 nov. '19 |
| Astrid | Het was weer een prachtig avontuur . Jammer dat je… | 27 nov. '19 |
| Leonie Leunisse | Geniet nog even dan. Gelukkig dat het beter gaat want… | 27 nov. '19 |
| Els en Peter | Geniet ze nog en een hele goede reis terug. | 27 nov. '19 |
| Fia Van wensen | Zijn van plan om niets meer te doen, het is te heet,… | 26 nov. '19 |
| Tilly van Dijk | Dat klinkt beter lieve Fia, kun je ook weer gezellig… | 25 nov. '19 |
| Charlotte | Gelukkig 😊 | 25 nov. '19 |
| Leonie Leunisse | Oké goed nieuws dus, houden zo. | 25 nov. '19 |
| Martin & Maria Ebben | Dat klinkt goed! | 25 nov. '19 |
1 2 3 4 5 Volgende »


- Leonie Leunisse: André kijkt niet blij bij…
- Leonie Leunisse: Weer veilig in het koude…
- Els en Peter: Nou weer een hele fijne herinnering…
- Martin & Maria Ebben: Fijn, weer veilig thuis!…
- Harry: Dat was een zeer geslaagde…
Alle reacties »