Reacties

Reacties 51 - 100 van 225

Naam Reactie Datum
Martin & Maria Ebben Wat jammer van de buikgriep! Toch maar zoveel mogelijk… 25 nov. '19
Fia en André van Wensen Dank Harry, we komen vrijdag thuis! 25 nov. '19
Harry Wat jammer van de buikproblemen Fia, gelukkig toch… 25 nov. '19
Charlotte Oh wat vervelend 😓 Het is te hopen dat je snel… 25 nov. '19
Leonie Leunisse Pas toch maar op Fia. Goed dat je onder controle bent.… 25 nov. '19
Tilly van Dijk Wat een mooie foto's van al deze prachtige dieren..dank… 24 nov. '19
Astrid Beukers Wat een prachtige foto's heb je gemaakt👌👍🏻 23 nov. '19
Anita Gaaf deze reis! Ben lang geleden ook in Afrika geweest… 23 nov. '19
Tilly van Dijk Mooi om te zien he..wij zijn in 2014 naar Zuid Afrika… 22 nov. '19
Leonie Leunisse Wat een belevenis. 22 nov. '19
Els en Peter Jullie beleven avontuur op avontuur, heerlijk om te… 22 nov. '19
Leonie Leunisse Jeetje jullie maken wel van alles mee. Zal even wennen… 22 nov. '19
Lenette Wat apart lijkt me dat met zo'n klein vliegtuigje.Idd… 21 nov. '19
Tilly van Dijk Heel mooi en dat vliegtuigje...zo grappig..Buitje… 21 nov. '19
Martin & Maria Ebben Jeetje, ik zit weer mijn ogen uit te kijken. Jammer… 21 nov. '19
Tilly van Dijk Geen ijs en zomaar fris drinken daar..alleen alles… 20 nov. '19
Tilly van Dijk Wij kijken uit naar het avontuur..heel veel plezier..en… 20 nov. '19
Martin & Maria Ebben Wat een avontuur weer! Heel veel plezier! Ik kijk… 20 nov. '19
Martin & Maria Ebben Hè bah, wat vervelend! Dat wil je nu niet. Veel beterschap… 20 nov. '19
Astrid Beukers Hoop dat je volop kan genieten van de safari . Je… 20 nov. '19
Leonie Leunisse Veel plezier morgen hoop dat je helemaal neemt opgeknapt. 20 nov. '19
Leonie Leunisse Das nie fijn nie, beterschap. 20 nov. '19
Els en Peter dat is nou vervelend om te horen dat je aan de diarette… 20 nov. '19
Peter en Joyce Ge-wel-dig, we zijn jaloers, wat een mooie belevenis! 19 nov. '19
Martin & Maria Ebben Dat is toch geweldig om de dieren te zien in hun natuurlijke… 19 nov. '19
Els en Peter Ziet er allemaal zeeeeer leuk uit, geniet ze en heeeeeeeel… 19 nov. '19
Martin & Maria Ebben André of Arabia! El André! 🌞🌴🕶 19 nov. '19
Martin & Maria Ebben Hoe mooi! 19 nov. '19
Martin & Maria Ebben Heel romantisch! 19 nov. '19
Lenette Ik zeg...houden zo😂Staat je goed 19 nov. '19
Peter en Joyce Hihi, André staat er mooi op! Heel veel plezier in… 19 nov. '19
Fia en André van Wensen Het is hier zo verwennerij, en zo luxe hebben wij… 18 nov. '19
Els Klinkt goed, geniet ervan 17 nov. '19
Martin & Maria Ebben Jeetje, wat een luxe allemaal. Alles ziet er even… 17 nov. '19
Tilly van Dijk Dat ziet er allemaal geweldig verzorgd uit,,Top hoor,,,en… 17 nov. '19
Leonie Leunisse Zal wel komen omdat Julie zo aardig zijn. Praatje… 17 nov. '19
Astrid Beukers Hallo Fia en André , het is niet bij te houden al… 16 nov. '19
Tilly van Dijk Super mooi... 16 nov. '19
Tilly van Dijk Zo leuk om weer met jullie mee te reizen..Echt weer… 16 nov. '19
Martin & Maria Ebben Wat goed! Jullie zijn echte globetrotters! Ik vind… 16 nov. '19
Fia en André van Wensen Dit keer niet zo lang, 15 dagen in totaal, even een… 16 nov. '19
Martin & Maria Ebben Weer zo’n bijzondere reis. Ik wens jullie heel veel… 16 nov. '19
Leonie Leunisse In een woord geweldig. 16 nov. '19
Cees Fijne vakantie groetjes Kees en Yvon 15 nov. '19
Peter en Joyce We wensen jullie weer een hele plezante vakantie.… 15 nov. '19
Martin & Maria Ebben Wat een verschil met de luxe van jullie hotel! 15 nov. '19
Martin & Maria Ebben Hoi Fia & André, weer een nieuw reisavontuur!… 15 nov. '19
Els en Peter Hallo Fia en André, wat is het weer leuk dat ook… 15 nov. '19
Leonie Leunisse Fia wat een luxe, jullie verdienen het geniet er maar… 15 nov. '19
Els We hebben genoten van jullie verhalen zo waren wij… 22 feb. '19

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »