Relaas van dag 2

17 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Nadat we bij de info  waren geweest, de badkleding weer aan, en naar het zwembad en strand. We kunnen de hele dag door, eten en drinken, het is all inclusief. Dus maar eerst een eind gaan lopen, langs het strand. Voordat we weer gaan lunchen. En heel veel water drinken, ze hebben ook hele lekkere cocktails zonder alcohol, met allemaal verse fruitsappen. Dit eiland heeft zoveel te bieden op het gebied van fruit en specerijen, geweldig! Bij de foto afdeling van dit blog de foto’s van het avond buffet, wat een keus! En heerlijk allemaal. Wij hebben ons verwend met shushi en gerookte zalm plus salade. Dre nam daarna een kaasbordje. Er is in het restaurant een ober die de eerste dag onze naam vroeg, en iedere keer als we hem zien zegt hij, “  Hello Andrew and Sophia” zo knap met zoveel namen hier in het hotel, of zou het aan ons liggen, omdat we zo aardig zijn en een praatje met ze maken. We zien het hem nl niet bij anderen doen. Na het dinner was er een band die kwam spelen, klonk goed. 22.15 naar de kamer en slapen, dat doen we hier uitstekend.

1. Tilly van Dijk:
    17 november 2019
    Dat ziet er allemaal geweldig verzorgd uit,,Top hoor,,,en ja jullie zijn geweldige lieve mensen,,,dikke kus van ons
  2. Martin & Maria Ebben:
    17 november 2019
    Jeetje, wat een luxe allemaal. Alles ziet er even mooi en verzorgd uit. Het lijkt me heerlijk om zo te worden verwend. Wel een grote tegenstelling met de plaatselijke bevolking, denk ik? Hoe is dat voor jullie? Het is geen veroordeling hoor, ik vraag het me oprecht af.