Dinsdag 19 november

19 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Ja hoor weer een nieuw verhaal! We hebben het hier zo fijn en zijn zo aan het relaxen, dat we eigenlijk weinig beleven. We zitten de hele dag onder de parasol met de voetjes in het zand, lezen en puzzelen wat, maken een plons met bloesje aan, en Dre met pet en met een  handdoek eronder, (hij lijkt net een Arabier ) tegen het verbranden. Want de zon schijnt hier als een jekko. We zien veel verbranden velletjes. Het is ook heerlijk wandelen langs het strand, dat zo wit is dat het wel zilverstrand lijkt. Terwijl we zitten te lezen, komt een jongeman met een tafel en stoelen aangelopen, hij gaat op het strand dekken voor een romantisch etentje. Dit kun je reserveren bij de receptie. Maar je moet wel zelf je eten ophalen bij het buffet, dat is dan weer minder. Dus Dre zegt dan zit ik liever in de airco ruimte, de romanticus. We hebben nog geen info gehad voor de safari wachten vandaag nog even af, want het staat donderdag te gebeuren, voor 3 dagen naar Tanzania, met een klein vliegtuigje naar Selous. Slapen daar midden tussen het wild in een logdge. Dus dan denk ik, dat ik pas weer een nieuw verhaal schrijf, anders wordt het veel van hetzelfde. Is er eerder iets te melden dan meld ik dat. De WiFi is hier geweldig, overal gratis gebruik. Dus wij volgen  alles op de voet, de krant de mails, de apps. Super!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter en Joyce:
    19 november 2019
    Hihi, André staat er mooi op! Heel veel plezier in Tanzania, hopelijk iets koeler?!