Tweede dag

16 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Gisterenavond heerlijk gegeten, en bij thuiskomst een wijnkoeler met een fles champagne voor de deur. Die maar even koud gemaakt, kunnen we lekker slapen. En dat hebben we gedaan. Hadden we wel nodig na zo’n gebroken nacht. Vanmorgen ontbeten, en wat een keus! Daarna de info van de Tui hostes, normaal gaan wij daar nooit naar toe, maar we wilden nu meer info over de safari. Die krijgen we van het hotel. Dus was het niet nodig geweest, wel handig een map van Zanzibar gekregen en wat je het beste wel en niet kon doen. Dus niet helemaal zinloos. Terug naar de kamer en de zwembroek gaat  weer aan, want het is weer lekker warm. Wordt vervolgd!

1. Leonie Leunisse:
    In een woord geweldig.
  2. Martin & Maria Ebben:
    16 november 2019
    Weer zo’n bijzondere reis. Ik wens jullie heel veel plezier! Hoe lang blijven jullie dit keer weg?
  3. Fia en André van Wensen:
    16 november 2019
    Dit keer niet zo lang, 15 dagen in totaal, even een opwarmertje. In februari gaan we voor 5 weken naar Bali
  4. Martin & Maria Ebben:
    16 november 2019
    Wat goed! Jullie zijn echte globetrotters! Ik vind het top om jullie avonturen hier te lezen en zo een beetje mee te genieten!
  5. Astrid Beukers:
    16 november 2019
    Hallo Fia en André , het is niet bij te houden al die reizen die jullie maken. Super hoor dat jullie zo genieten en ik een beetje kan meegenieten. Zooo leuk 😊