Zanzibar/Tanzania

15 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Onze 1 e dag naar Zanzibar. Op 14 november werden we om 16.00 uur opgehaald met de taxi. Zonder files op tijd op Schiphol. Met een vlucht van 9 uur waren we om 07.10 uur 15 november in Zanzibar. Slecht geslapen. Halen we hier wel in. Wat een warmte als je het vliegtuig uitstapt. De privé chauffeur staat klaar en die brengt ons in anderhalf uur tijd naar het hotel. Daar kunnen we nog net het ontbijt nuttigen. We mogen nog niet op onze kamer, maar we lopen er wel alvast heen, de dames zijn nog aan het schoonmaken, ik zei mogen we aub binnen wachten we zijn zo moe, en dat mocht. Wat een kamer, en wat een schitterend hotel, strand en restaurants, doet de 5 sterren wel eer aan. Nadat we de koffers uitgepakt hadden eerst wat drinken en een duik. En verkennen we de lokatie. Wat een prachtig strand, wit zand en blauw water. Het lijkt wel of we op huwelijksreis zijn. Wel een hele groot verschil van wat je buiten de poort ziet. Auto,s volgeladen met mensen, dieren, hout, die naar hun werk gaan. Schamele huisjes, en heel veel gaten in de weg, we hebben al wat af gehobbeld hier naar toe. Er staat ons nog heel wat te wachten, maar nu even eerst relaxen,

1. Leonie Leunisse:
    15 november 2019
    Fia wat een luxe, jullie verdienen het geniet er maar lekker van. Veel plezier en groetjes ook aan André. Leuntjuh xxx
  2. Els en Peter:
    15 november 2019
    Hallo Fia en André, wat is het weer leuk dat ook wij wederom mogen meegenieten van jullie trip. Ziet er allemaal weer heel goed uit, geniet ze, aan de temperatuur zal het niet liggen, zoals we hebben kunnen zien is het er 30 graden en hier maar 7 !!
    Heel veel groetjes
  3. Peter en Joyce:
    15 november 2019
    We wensen jullie weer een hele plezante vakantie. Geniet van de zo'n, strand, lekker eten en elkaar, liefs Jut en Jul
  4. Cees:
    Fijne vakantie groetjes Kees en Yvon
  5. Tilly van Dijk:
    16 november 2019
    Zo leuk om weer met jullie mee te reizen..Echt weer geweldig en lieverds ga er van genieten..wij genieten met jullie mee..liefs van ons xx