17 februari

18 februari 2019 - Adelaide, Australië

Vandaag onze laatste dag Adelaide. We doen nog een rondje, en gaan naar Port Adelaide en naar Adelaide Hills. Port Adelaide is een oud historische badplaats aan zee. Nu buiten de vakanties om is het heel rustig, niemand op het strand, terwijl het toch prachtig weer daarvoor is 24 graden. Dan rijden we door naar Adelaide Hills, we zijn blij met de navigatie anders is het moeilijk allemaal te vinden. Lunchen ergens en komen een leuk winkeltje tegen in Stirling, erg toepasselijk voor de mooie en geweldige die ik ring die ik daar vind, met een rozenkwarts steen en  een golf van zilver. Weer een mooie herinnering. Uit ieder land heb ik er 1. Toen nog wat leuke souvenirs gescoord voor de kids, en terug naar Adelaide city om de auto in te leveren, maar eerst nog vol tanken. We hebben 2000 km met de auto gereden en 5000 met de camper, dus in 9 weken 7000 km. Doordat we het zo op ons gemakkie hebben gedaan lijkt het veel maar viel het hartstikke mee. En vanavond, ik heb het maar geprobeerd voor het eerst kangaroo gegeten, en het was heerlijk, lekker mals.

1. Martin & Maria Ebben:
    18 februari 2019
    Mooie stad, lijkt me, Adelaide. Het samengaan van heel nieuw en wat ouder. Had me geen voorstelling kunnen maken.