2e stop
7 februari 2025 - Bollène, Frankrijk
De neus (Les Trois Becs )met sneeuw. Kort bezoekje aan de camping. Wat is het dan in de winter uit gestorven. Tygo nam de honneurs waar. Tjerk en Ellis waren op kraam bezoek bij Terry en Luna. Wat spullen die we in Spanje niet nodig hebben in de voortent van Gemma gezet. Toen weer verder naar Bollene naar ons hotel. Bij het laatste stukje reis vandaag, brak de zon door de wolken. Wat een welkom. Wat zal het lekker slapen worden, was toch wel weer een hele rit. Kunnen hier ook een hapje eten, dus hoeven de deur niet meer uit.
Foto’s
4 Reacties
-
John:7 februari 2025Zeker uitgestorven op vds
-
Jan en nel:7 februari 2025Ziet er goed uit! Eet smakelijk rust goed uit en voor morgen fijne reis naar het zuiden 🔆🔆🥰👋👋
-
Ellis Nellen:7 februari 2025Ja gek he hoe kaal en stil dat het er is. Jammer dat we elkaar gemist hebben, maar we zien mekaar ook weer best snel!
-
Yvonne schippers:7 februari 2025Wat een verschil met de zomer en voorjaar. Goede reis verder 🤗🤗🤗

