Nieuwe dag!

10 februari 2025 - Garrucha, Spanje

Gisteren alles uitgepakt, telefoon met de chroomcast van de tv geïnstalleerd, kunnen nu met de app van KPN de Nederlandse tv ontvangen. Niet dat we veel zullen kijken, maar het is 
‘s avonds toch te koud om buiten te zitten. En niet altijd zin om te lezen of een spelletje te doen. Nog geen boodschappen kunnen doen, dus dan maar buiten de deur wat drinken en eten. En dan even in een lekkere stoel, en  het nieuws en “one way back” gekeken, en op tijd naar bed. Nu weer opgestaan voor een nieuwe dag. Het grote genieten gaat beginnen!☀️🌞

Foto’s

1 Reactie

  1. Ing:
    10 februari 2025
    Goed geregeld dus allemaal. Mooi dat alles volgens planning en wens is verlopen. En nu in de relaxt-stand!