Springvloed
20 maart 2025 - Garrucha, Spanje
André ging vanmorgen een stukje lopen en zag dit water bij het parkeer terrein bij de strandtent waar we vaak even gaan borrelen. Heel veel water vanuit de zee, was het parkeer terrein opgekomen. Wij hebben er vannacht niets van gemerkt. We denken aan springvloed. Het is nu weer prachtig weer, en zitten heerlijk buiten. Te genieten van vandaag, en alvast de komende week die mooi weer aan geeft
3 Reacties
-
Gemma:20 maart 2025Gelukkig hebben jullie geen natte voeten, komt toch wel erg dichtbij 😳
-
Jan en nel:20 maart 2025Goed dat jullie het droog hebben gehouden 😁
-
John:20 maart 2025Zo dan, lekker dan. Dus oppassen waar je je auto neerzet.

