Strandtent vera

12 februari 2025 - Garrucha, Spanje

Gisteren aan het eind van de middag wat wezen drinken in de strandtent van Vera. Wat heerlijk, hier in het het zonnetje, zeker als je de beelden van de sneeuw in Nederland zie. ‘s morgens vroeg en aan het eind van de dag is het nog fris.  Maar daar staat tegenover dat je op de dag uit de wind, als die er is, op het terras in 20 graden zit. Hebben al voor volgend jaar een ander appartement geboekt, dit omdat  er al veel vol zit in de periode dat wij gaan. Dat appartement is in een ander park op 3 hoog, maar met lift. En 3 balkons. Super mooi gelegen. 

Foto’s

1 Reactie

  1. Els:
    16 februari 2025
    Ziet er heerlijk zonnig uit