22 januari

22 januari 2019 - Eden, Australië

Vandaag zijn we laat, Dre sliep tot 07.30 uur. Ik was al een half uur op. We reden om 09.30 uur met 27 graden van de camping richting Eden. We nemen de toerist drive 9. Wat een uitzichten weer, en dat met een strak blauwe hemel. Boffers zijn we. Je zou bij ieder punt wel willen stoppen, maar we doen er een paar, we rijden constant langs de zee, fenomenaal! En wat je aan verkeer tegenkomt is minimaal. Als er een auto als tegenligger komt, heeft het een kano of een surfplank op het dak. We doen eerst boodschappen in Eden, en ik vind ook nog een leuke jurk en blouse. Dan naar de camping, gevonden, blijk ik een un powered site geboekt te hebben, gelukkig hadden ze er nog een met power. Even langs zee gewandeld, want we zitten er weer naast. Morgen moeten we volgens het winkeltje waar ik m’n jurk kocht, naar de golfbaan, daar liggen de Kangaroos in de schaduw onder de bomen. Kunnen daar ook lekker eten en wat drinken. Zullen we het dan toch gaan beleven. We gaan het morgen zien. Vandaag het enige wild wat we zagen was een leguaan die over de weg schoot, vlak voor onze rijdende camper.