23 november

23 november 2019 - Nungwi, Tanzania

De vlucht terug ging voorspoedig, geen vertrekhal, geen controle, geen tickets, en gewoon het vliegtuigje instappen. In Zanzibar, gewoon doorlopen, de koffertjes voor de show door de scanner, terwijl ze er achter met elkaar staan te praten, niemand let op. We worden opgewacht, en naar de taxi gebracht, en zo door een heel druk en nat Stone Towne, naar ons hotel gereden. Tijd 11.30 uur, de dokter zit er tot 12.00 uur, daar direct even langs gegaan, want m’n Imodium tabletten zijn op. Nieuwe gekregen, en het advies veel te drinken, maar dat wist ik al. Vannacht was ik nl weer aan de dunne. Het houdt niet op. Maar geen koorts, bloeddruk goed, en ik voel me ook goed, dus maar even door met slikken. Gaat het niet goed dan even terug komen. Het weer is zeer wisselvallig zo regent en zo is het weer hoog zomer. We krijgen een andere kamer als eerst, de kamer er naast. Eerst gaven ze een kamer helemaal boven op de heuvel, dit vonden we niet zo’n succes, aan de manager gevraagd, en die zorgde netjes voor deze. Hij moest alleen nog schoon gemaakt worden, na de lunch kunnen we er in. Dus maar even koffie en thee drinken, en wat eten en dan naar de kamer.