Gambia

20 december 2023 - Serrekunda, Gambia

We zijn al een week in Gambia, maar ik post nu alles op Polar steps, dat is makkelijker, maar om degene die ons daarop niet volgen, hier dan ook maar onze belevingen. Van strand, school van de kids, en bij Buba thuis. Alles is weer met een gouden randje.

1. John:
    Leuke foto's
  2. Yvonne schippers:
    20 december 2023
    Grote familie hebben jullie toch, mooi wat jullie er allemaal doen . Fijne kerstdagen en een heel gezond 2024 🤶🧑‍🎄🍸🍾 Marco en Yvon
  3. Klaas Laan:
    20 december 2023
    Fijne kerstdagen en goede jaarwisseling
  4. An:
    Veel plezier in Gambia
    Polar steps is een leuke app, zit ik ook op.
  5. Jan en nel:
    20 december 2023
    Ziet er weer fantastisch uit
  6. Gemma en John:
    20 december 2023
    Wat een kleurrijke kinderen en mensen allemaal, mooi om te zien en vds ook bekend in Gambia. Fijne feestdagen wensen we jullue lekker daar in de zon 🌞. Liefs van ons xxx Gemma en John 💋
  7. Els en Peter:
    22 december 2023
    Weer een beetje thuiskomen voor jullie, lekker genieten , hele fijne feestdagen .Dikke knuffel van ons
  8. Ingrid Pieters:
    22 december 2023
    Wat een heerlijke, mooie, liefdevolle, kleurrijke, vrolijke foto's van jullie favoriete plek en geliefden in Gambia. Altijd fijn en praktisch de bijdrage die jullie (ook) aldaar leveren, toppertjes. Geniet nog maar even lekker. Fijne Kerst en vrolijk Oud en Nieuw om jullie dan zeker ook alle goeds voor 2024 te wensen. xxx Ing
  9. Fia en André van Wensen:
    22 december 2023
    Lieve Ingrid, Ook voor jou alle goeds gewenst voor het jaar 2024!