Maandag

25 november 2019 - Nungwi, Tanzania

Nadat ik zaterdag bij de dokter ben geweest en nieuwe pillen kreeg, ging het steeds beter, niet meer dat weje gevoel meer. Dus ik dacht het gaat de goede kant op. Maar vanmorgen vroeg weer mis. Dus straks om 10.00 uur weer even langs de dokter. Ik heb ook nog maar 2 pillen. Het is wel goed voor de lijn, het gaat zo vanzelf. Maar natuurlijk niet de bedoeling. Ze zijn hier zo lief en bezorgd om me, iedereen vraagt hoe of het met me gaat. Je moet nummer 9 bellen (receptie) en vraag wat je nodig hebt en ze komen het naar je kamer brengen hoor. Gisteren lekker bij het strand gebleven, stukje gewandeld en in zee gezwommen. Heb al 4 boeken uit, wat gepuzzeld en mensen bekijken. Wat gebabbeld met een Nederlands stel. Ook zij doen niets, alleen relaxen. Zijn dit ook niet gewoon, maar de temperatuur leent zich niet voor uitstapjes. Of je moet zo goed tegen de hitte kunnen. Dus vandaag ook maar onder de parasol zitten. Valt niet mee hoor, dit leven. Ha Ha Ha.

1. Leonie Leunisse:
    25 november 2019
    Pas toch maar op Fia. Goed dat je onder controle bent. Beterschap heel vervelend. Veel water en thee drinken tis niet anders of rijstwater. Straks weer inhalen. Toch? Geniet nu dan maar onder je parasolletje.
  2. Charlotte:
    Oh wat vervelend 😓
    Het is te hopen dat je snel verlost bent van dit kwaaltje!! Beterschap ☘️
  3. Harry:
    25 november 2019
    Wat jammer van de buikproblemen Fia, gelukkig toch het safari-uitstapje kunnen meemaken. In RIU hoeft je gelukkig niets en je mantelzorger is bij je. Nog fijne dagen tot donderdag!🏖🌞
  4. Fia en André van Wensen:
    25 november 2019
    Dank Harry, we komen vrijdag thuis!
  5. Martin & Maria Ebben:
    25 november 2019
    Wat jammer van de buikgriep! Toch maar zoveel mogelijk genieten. En de safari is gelukkig wel kunnen doorgaan!