Rit naar Solsona

17 april 2023 - Solsona, Spanje

Het is prachtig weer! Geen wind meer, dus mooi om te rijden. Maar helaas, weer problemen met de stekker van de caravan, en nu geen Tjerk in de buurt, ook een buurman kon niet helpen. Dan maar naar een garage in de buurt, maar die wilde wel helpen maar pas om 15.00 uur. Dan maar weer kijken op Google maps, en ja, een garage op 2.4 km maar proberen. Door kleine straatjes vonden we hem. Hier wel helpen maar even wachten. We konden de auto met caravan zo goed als ging parkeren in een smal straatje zodat anderen er nog net voorbij konden. Na een 3 kwartier wachten kwam de baas zelf, hij ging op zijn rug liggen, en na een beetje wroeten kreeg hij het uiteindelijk voor elkaar. Met een klop op Dre zijn schouder reden we daar om 10.30 uur weg 1.5 uur later dan onze planning was. Maar het is gelukkig niet ver vandaag totaal 210 km. Maar de camping in Solsona gaat om 14.00-16.00 sluiten voor de middag pauze. En om dan te wachten, daar hebben we geen zin in, dus kachelen we maar in 1 keer door. Drinken koffie tijdens het rijden en 1 kleine sanitaire stop. Het is een prachtige weg, tussen de uitlopers van de Pyreneeën door. Om 13.30 arriveren we. En om 14.00 uur staan we weer, en eten dan eerst een broodje, en gaan genieten van een heerlijk zonnetje.

1. Bertus:
    👍🏽👍🏽
  2. Jan en nel:
    17 april 2023
    Geluk gehad met de garage 👍 top
  3. Hans:
    17 april 2023
    Geniet en tot binnenkort!!!!