Van Solsona naar Nuevalos.

20 april 2023 - Camping Lago Resort, Spanje

En ja hoor, een gelukkige Dre de stekker, die steeds haperde van de caravan, ging er in 1 keer in, hij glimlachten van oor tot oor. Het was een foto waard geweest. Dus konden we om 08.40 met 13 graden van de camping in Solsona weg rijden. De navigatie op Nuevalos gezet, onze de volgende stop, voor weer 3 nachten. Het is de bedoeling om daar dan vanaf zondag richting een camping nabij Madrid te rijden, om dan maandag de stad aldaar te bezoeken. Je moet daar nl niet in het weekend zijn ivm de drukte. De rit naar Nuevalos gaat via Lieida/ Zaragoza. Eerst een stuk tussen door om zo op de A2 uit te komen.  Mooie route. Om 10.45 onderweg nog een bakkie en sanitaire stop en weer verder, nog 215 km. En het al 18 graden. De rit naar Zaragoza is langs zeer kale vlakten en kale bergen, waar niets op groeit. Rond 13.30 uur arriveren we op camping Lago Resort. De receptie is gesloten, maar je mag zelf een plek uit kiezen en als de receptie open is je melden. Eerst maar settelen en een broodje eten. Het is nu al 25 graden. HEERLIJK!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan en nel:
    Heerlijke temperatuur. Het regent nu op vds 😫
    👋👋
  2. Hans en Annemieke:
    20 april 2023
    Als het troost geeft hier in NL Brabant regent het ook☂️
  3. John:
    20 april 2023
    Lekker hoor die warmte. Beter dan hier.